کد مطلب: ۶۴۳۰۳۵

شرکت متا به چه کسانی رمز ارز جایزه می‌دهد؟

شرکت متا به چه کسانی رمز ارز جایزه می‌دهد؟

شرکت مِتا پلتفرمز در حال آماده سازی طرح‌هایی برای معرفی توکن‌های مجازی و رمزارزها برای خانواده اپلیکیشن‌های خود است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز گزارش داد: این برنامه در مراحل ابتدایی قرار دارد و با رشد تمرکز شرکت مِتا به سرویس‌های متمرکز بر متاورس (دنیای مجازی) دنبال می‌شود.

اگر این طرح اجرایی شود، برای شرکت مِتا کانال درآمد جدید و کنترل تراکنش‌ها در مجموعه اپلیکیشن‌ها و سرویسهایش شامل فیس بوک، اینستاگرام، واتساپ و پلتفرم واقعیت مجازی مِتا کوئست را فراهم می کند.

فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه نوشت: رمزارز‌های مِتا که در داخل این شرکت "زاک باکس نامیده می شوند برای متاورس در نظر گرفته شده اند و ممکن است مبتنی بر بلاک چین نباشند.

شرکت مِتا ممکن است توکن‌های درون برنامه ای را معرفی کند که توسط این شرکت کنترل می شوند و چنین توکن‌هایی می توانند برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام یا جایزه دادن به افرادی که مشارکت قابل ملاحظه ای در گروه‌های فیس بوک دارند، استفاده شوند.

سخنگوی شرکت مِتا حاضر نشد درباره این خبر اظهارنظر کند و تن‌ها گفت: این شرکت به توسعه برای متاورس متمرکز است و این شامل پرداخت‌ها و خدمات مالی خواهد بود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا ماه میلادی گذشته اظهار کرده بود: اینستاگرام در آینده نزدیک توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت مِتا اوایل امسال به گروه COPA ملحق شد که متعهد است دسترسی باز به فناوری‌های رمزارز را اشاعه دهد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.