کد مطلب: ۷۲۷۳۱۵

شش هزار میلیارد برای شبکه ملی اطلاعات

شش هزار میلیارد برای شبکه ملی اطلاعات

سخنگوی دولت اظهار کرد که زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است. وی خبر از اختصاص شش هزار میلیارد تومانی داد که برای تقویت شبکه ملی اطلاعات درنظر گرفته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی دولت اظهار کرد که زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است. علی بهادری‌جهرمی، دبیر و سخنگوی هیات دولت گفت: «ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم و به همین منظور ۶هزار میلیارد تومان به تقویت شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شد.»
به نقل از دنیای اقتصاد، به گزارش نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، علی بهادری‌جهرمی در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد در دیدار با نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه‌های مشهد گفت: «سال‌های سال است که دشمن تلاش می‌کند تا استقلال کشور را زیر سوال ببرد، با برداشتی که شیوه حکمرانی در ۱۰سال گذشته داشتیم، متاسفانه نگاه این بود که مشکلات از گفت‌وگو با پشت میز نشسته‌های آن ور آبی حل کرد؛ آمار و ارقام این را نشان می‌دهد که این نگاه مکمل تحریم شد.»

دبیر هیات دولت در این نشست درخصوص اقدامات و پیشرفت‌های دولت مواردی همچون پنج‌برابر شدن مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و دوبرابر شدن مودیان مالیاتی نسبت به یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: «پس از این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف دشمن لحظه به لحظه احساس خطر کرد، به فرموده مقام معظم رهبری دلیل این تهاجم اخیر سیر پیشرفت ایران بود.

به همین دلیل در ایام اغتشاشات به‌گونه‌ای جنگ رسانه‌ای راه انداخت و تمام قوای خود را به‌ویژه قوای رسانه‌ای را پای کار آورد تا ایران را از پای درآورد.» بهادری‌جهرمی ادامه داد: «به این دلیل که زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است، ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم و به همین منظور ۶هزار میلیارد تومان به تقویت شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شده است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.