کد مطلب: ۷۵۶۶۸۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مشخصات شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو لو رفت

مشخصات شیائومی پد 6 و پد 6 پرو لو رفت

مشخصات شیائومی پد 6 و شیائومی پد پرو که دو تبلت جدید این برند تکنولوژی هستند، به تازگی منتشر شده است. این دو محصول جدید از ویژگی‌های قدرت‌مندتری نسبت به شیائومی پد 5 هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد که غول فناوری چینی قصد دارد که در سال جاری از محصولات جدید خود یعنی شیائومی پد 6 و پد 6 پرو رونمایی کند. چرا که مشخصات این تبلت لو رفته است.

پس از عرضه سری پد 5 شیائومی در اوایل سال میلادی جاری، این شرکت چینی در حال کار بر روی جانشین جدید و بهبود یافته خود به نام سری پد 6 شیائو‌می است.

مشخصات دو تبلت آتی شیائومی یعنی پد 6 در شبکه‌های اجتماعی توسط وب سایت ipster Digital Chat Station منتشر شده است. البته این مشخصات هنوز به صورت رسمی از سوی شیائومی تایید نشده است.

مشخصات شیائو‌می پد 6 و پد 6 پرو

به گزارش gadgetsnow ، بر اساس اطلاعات ایستگاه چت دیجیتال، شیا‌ئو‌می پد 6 احتمالا با صفحه نمایش 11 اینچی بک دارای رزولوشن 2800 در 1800 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 120 یا 144 هرتز است، عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش شامل شیائومی پد 6 پرو نیز می‌شود.

علاوه بر این، نمایشگر هر دو تبلت از پخش +HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی پد 6 و پد 6 پرو دارای پنل LCD خواهند بود یا اینکه شیائومی در نهایت به پنل AMOLED با سری پد 6 تغییر خواهد کرد.

شیائومی پد 6 ممکن است به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز شود، یک ارتقای جزئی نسبت به اسنپدراگون 860 که به پد 5 شیائومی قدرت می‌دهد. در همین حال، پد 6 پرو شیائومی می‌تواند با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8+ نسل 1 سال گذشته عرضه شود.

اطلاعات زیادی در مورد شیائومی پد 6 و پد 6 پرو به غیر از نمایشگر و پردازنده ادعا شده در دست نیست. براساس نظرات کارشناسان احتمالا تبلت‌های جدید شیائومی به عنوان نسل قبلی خود با شارژ 67 واتی عرضه شوند و تبلت‌ها ممکن است دارای باتری‌های دو سلولی باشند که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. با این حال اما تاکنون چیزی به صورت رسمی تایید نشده است.

چیپست اسنپدراگون 870 در تبلت‌های جدید شیائومی

گزارش‌های دیگری درباره تبلت‌های جدید شیائومی وجود دارد که در آن‌ها ادعا می‌شود که شیائومی پد 6 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 بهره می‌برد که مبتنی بر ساخت 7 نانومتری است. این همان چیپست است که در تبلت های OPPO، Vivo و Lenovo وجود دارد.

از سوی دیگر، برخی شایعات حاکی از آن است که شیائومی 6 پرو نیز به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 (Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1) مجهز شده است که این تبلت را سریع‌ترین تبلت موجود در بازار خواهد کرد.

اسنپدراگون 870 کوالکام در شیائومی پد 6 یک گام بزرگتر از اسنپدراگون 860 کوالکام در شیائومی پد 5 پرو است. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که شیائومی پد 6 دارای شماره مدل M82 است.

شیائومی پد 6 پرو دارای چهار بلندگو و دو دوربین در پشت است. شیائومی پد 6 پرو دارای شماره مدل M81 است و طبق گفته شیائومی به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های دیگری مانند چهار بلندگو، سازگاری با NFC، صفحه کلید و پشتیبانی از قلم نیز پیش‌بینی شده است.

انتظار می‌رود که شیائومی پد 6 و پد 6 پرو اواخر سال جاری میلادی معرفی شوند. شایعات مبنی بر اینکه این دو تبلت می توانند در سه ماهه دوم سال 2023 عرضه شوند، تقریباً یک سال پس از عرضه شیائومی پد 5 پرو که سال گذشته در ماه آگوست عرضه شد، وجود دارد.

شیائومی Pad 5 را سال گذشته در هند عرضه کرد. شیائومی پد 5 با قیمت 26999 روپیه در حال حاضر در هند به فروش می‌رسد.

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و استارتاپ را در صفحه اختصاصی اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.