کد مطلب: ۶۳۸۰۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عیدی اپراتورهای تلفن همراه/ شاتل موبایل هر روز عیدی می‌دهد؟

عیدی اپراتورهای تلفن همراه/ شاتل موبایل هر روز عیدی می‌دهد؟

چهار اپراتور تلفن همراه کشور که شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل می‌شوند، به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ هدایای نوروزی برای مشترکان خود در نظر گرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اپراتورهای تلفن همراه که شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل مانند سال‌های گذشته به مناسبت سال جدید به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود عیدی‌های متفاوت می‌دهند. اما عیدی اپراتورهای تلفن همراه چیست؟

عیدی همراه اول

همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز ۱۳فروردین سال ۱۴۰۱، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی موردنظر از هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان بهرمند شوند.

اعتبار این عیدی به صورت داخل شبکه است. کاربر می‌تواند برای مکالمه، پیامک و اینترنت داخل شبکه از این عیدی استفاده کند. خرید سایر بسته‌ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.

نحوه استفاده از عیدی همراه اول چگونه است؟ مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱* به صورت رایگان در طرح عیدانه ۱۴۰۱ همراه اول ثبت نام کنند. همچنین، ثبت‌نام و دریافت این عیدی تنها برای یکبار و فقط در طول بازه زمانی معین، امکان‌پذیر است.

عیدی ایرانسل

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در طول ۱۴ روز در نوروز، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این عیدی شامل بسته‌ای ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی یک ساعت خواهد بود.

عیدی رایتل

رایتل به مشترکان خود، ۱۴۰۱ مگابایت اینترنت یک‌روزه عیدی می‌دهد. مشترکان این اپراتور این عیدی را می‌توانند از طریق طریق اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند. همچنین مشترکان می‌توانند سامانه رایتل من را در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند فعال کنند.

عیدی شاتل موبایل

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد که به مشترکین سیم کارت‌های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هر روز عیدی می‌دهد.

همه مشترکین این اپراتور از ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

با وجود اینکه همه اپراتورهای تلفن همراه به نوعی برای مشترکان خود عیدی در نظر گرفتند، اما مشترکان ایرانسل برای استفاده از هدیه آن، تنها یک ساعت وقت دارند و هدیه نوروزی همراه اول به صورت تصادفی به مشترکان داده می‌شود.

اخبار حوزه فناوری و استارتاپ را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ایرانسل واقعا خودش رو ورشکست مبکنه با این ریخت وپاشش . ماشالله درآمد نجومی داره ولی نه در بوری نه جای دیگه ای درآمد میلیاردیش معلوم نیست تو حیب کی میره؟؟؟!!

  • ناشناس

    خجالت هم خوب چیزیه، ۱۰۰۰ تومن مکالمه؟

  • R,P

    وقتی فقط در سایت و شبکه های داخلی فقط قابل استفاده میباشد،دیگه هدیه تلقی نمیشود.
    ضرب المثل قدیمی به زیبایی جواب این اقدام را میدهد؛
    «دندان اسب پیشکشی را نمی شُمارند»

  • شهریار ریگی

    عالی. بخدا

  • ناشناس

    همش دروغه اینترنت عیدی میگیری پیامک میادولی کارنمیکنه

  • Arshia

    ایسگا کردن مارو؟
    همراه اول میزنی ، گزینه فعالسازی نداره
    رایتل میری تو اپ ، تو اونمزینه فعالسازی نداره
    ایرانسل رو دیگ نمدونم اونم حتماً ایسگا کرده کاربرا رو

  • ناشناس

    همش دروغه خاک تو سرتون ملتو مسخره کردن

  • ناشناس

    کدوم حرفشون راست این دومی باشه

  • ناشناس

    ایرانسل ۴ تومن براش میگیره مفت نیست

  • ناشناس

    بچه های ایرانسل *۱۴۰۱#رو بزنید بهتون ۱۰ ریال کیف پول دیجیتال میده