کد مطلب: ۶۵۷۴۴۰

فردوسی‌پور با فوتبال برای همه بازمی‌گردد

فردوسی‌پور با فوتبال برای همه بازمی‌گردد

عادل فردوسی‌پور مجری و گزارشگر فوتبال احتمال دارد با اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰» به جلو دوربین می‌آید. این اپلیکیشن توسط فردوسی‌پور و تیم او در برنامه نود گردانده می‌شود. همچنین این برنامه از کافه بازار در دسترس علاقمندان به فوتبال قرار گرفته است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، عادل فردوسی‌پور از زمان تعطیلی برنامه نود، سایت «فوتبال ۳۶۰» را راه‌اندازی کرد. فردوسی‌پور با تیم برنامه‌ساز خود که در برنامه ۹۰ فعالیت جدیدی را جدای از «فوتبال ۱۲۰» شکل دادن.

بر اساس گزارش دیجیاتو ، بنری در صفحه اول کافه بازار نمایش به نمایش درآمده که شعار فوتبال ۳۶۰ یعنی «فوتبال برای همه» روی آن درج شده است.

به نظر می‌رسد فردوسی‌پور در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار می‌شود، تصمیم دارد تا به رقیبی جدی برای شبکه سه تبدیل شود.

تیم عادل از نیمه نهایی جام حذفی هم به ورزشگاه رفتند و آیتم‌هایی را به سبک همان برنامه نود برای صفحه اینستاگرام تهیه کردند. همچنین صفحه این برنامه ویدئویی با صدای فردوسی‌پور را روی گل‌ها منتشر کرده و با شعار «فوتبال برای همه» وعده خبرهای خوبی در این زمینه داد.

نکته حائز اهمیت آنجاست که سال پیش او قصد داشت فوتبال ۳۶۰ را در بستر فضای مجازی پخش کند، اما ساترا مجوز نهایی را صادر نکرد.

اکنون مشخص نیست آیا فردوسی‌پور موفق به کسب مجوز از این سازمان می‌شود یا باز هم حضور او در مقابل دوربین با چالش همراه خواهد شد؟

آنچه که مشخص است اگر فوتبال ۳۶۰ بتواند آیتم‌هایی با حضور فردوسی‌پور منتشر کند، رکوردهای بی نظیری را ثبت می‌کند. استقبال از عادل در برنامه تک قسمتی «کلاسیکو» و بازدید بیش از ۵ میلیونی لایو اینستاگرام AFC هنگام پخش بازی فینال لیگ قهرمانان، اثبات کننده این مدعا است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.