کد مطلب: ۶۳۹۳۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عیدی همراه اول فعال نمی‌شود!/ عیدی ایرانسل پولی شد؟

عیدی همراه اول فعال نمی‌شود!/ عیدی ایرانسل پولی شد؟

مشترکان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می‌گویند عیدی این اپراتورها که تا سال گذشته رایگان بودند، امسال یا فعال نمی‌شوند یا پولی شده‌است. با این حال چگونه می‌توان بسته عیدی اپراتورهای تلفن همراه را فعال کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود اینکه همراه اول و ایرانسل مانند سال‌های گذشته برای مشترکان دائمی و اعتباری خود عیدی در نظر گرفتند. اما به نظر می‌رسد عیدی امسال با سال‌های گذشته کمی متفاوت است، اما این تفاوت باعث نارضایتی مشترکان شده است.

همراه اول گزینه فعالسازی ندارد؟

بسیاری از مشترکان همراه اول در پیام‌هایی به تجارت‌نیوز گفتند که عیدی همراه اول با گرفتن کد دستوری، #۱۴۰۱* فعال نمی‌شود و گزینه فعالسازی عید وجود ندارد. با وجود این مشکل عیدی همراه اول چگونه فعالسازی می‌شود؟

بسته رایگان همراه اول تنها در صورتی فعال می‌شود که کاربران اپلیکیشن همراه من را گوشی خود نصب کنند. با توجه به گزارش‌ها، اپراتور همراه اول به مشترکان خود از پیش اعلام کرده است که مشترکان برای فعال کردن بسته اینترنت رایگان ابتدا باید اپلیکیشن همراه من را روی تلفن همراه خود نصب کنند.

همراه اول با این اقدام ظاهرا قصد دارد که کاربران بیشتری را برای اپلیکیشن خود (همراه من) جذب کند. اما این کار همراه اول ظاهرا باعث گلایه مشترکانش شد. چرا که در سال‌های گذشته دریافت عیدی همراه نیازی به نصب اپلیکیشن نداشت.

«چرا همراه اول هرچی میزنیم گزینه فعال سازی نداره؟»

«سرکاریه همراه اول گزینه فعالسازی نداره ایرانسل هم که گیگی چهار تومن باید بسته بگیری این که دیگه عیدیه رایگان به حساب نمیا.د بسته اینترنت هم که هر موقع خرید می‌کنیم معلوم نمیشه زودی بسته تمام میشه.»

عیدی ایرانسل پولی شد؟

در حالی که بسیاری از کاربران می‌گویند عیدی اپراتور همراه اول فعال نمی‌شود، مشترکان ایرانسل نیز می‌گویند این اپراتور برای فعالسازی مبلغی را از آن‌ها دریافت می‌کند.

«عیدی ایرانسل را خواستم فعال کنم چهار هزار تومن میخواست برای فعالسازی! اینکه پولی هست کجاش عیدیه؟»

«هنوز همراه اول به من ۱۰۰۰۰ تومان شارژ داد ولی عیدی ایرانسل رو باید بخری!»

«واقعا که همه جای دنیا بعضی وقتا نت به صورت رایگان داره عرضه میشه. حالا ما اینجا پول میدیم نت میگیریم. مثلا عیدی هم میدن دوباره اونم باید خودمون شارژ بریزیم بعد عیدی دولت فعال بشه.»

«خوبه رایگانه باید چهار تومن بدیم. پولی بود چی میشد.»

براساس اعلام ایرانسل، بسته ترکیبی هدیه نوروزی این اپراتور یک‌ ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی دارد و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی که با چهار هزار تومان قیمت فعال می‌شود.

همچنین ایرانسل برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود یک هدیه نوروزی تصادفی در نظر گرفته است. مشترکان می‌توانند از تاریخ بیست‌وشش اسفند ۱۴۰۰ تا سیزده فروردین ۱۴۰۱ با شماره گیری کد دستوری *۱۴۰۱#،‌ از هزار تا ۱۰ تومان، به‌صورت تصادفی از ایرانسل عیدی بگیرند.

با وجود اینکه همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل مانند سال‌های گذشته برای مشترکان دائمی و اعتباری خود عیدی در نظر گرفتند. اما به نظر می‌رسد عیدی امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و باعث نارضایتی مشترکان شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من حتی از همراه من فعال کردم ولی در عمل برام فعال نبود و بعد از اینکه برام پیام اومد که فعال شده کلی مصرف کردم و بعد فهمیدم از بسته های دیگم استفاده شده….

  • ناشناس

    رحمت‌برپدرروحانی.بسته‌هارایگان‌بود

  • ناشناس

    دمشون گرم عیدی بسته دادی یه بسته یه روزه اونم پولی
    چقدرم افتخار میکنن با کار شون

  • ناشناس

    کاش ایرانسل وهمراه برن کنار اپراتورهای جدیدبیان که این همه جیب مردم خالی نکن.همیشه زوردست یه نفرنمیمونه.

  • ناشناس

    کسانی که مسوول درو دستگاه ایرانسل وهمراه اول هستن، دنیاوآخرت شون خرابه ان شاءالله.