کد مطلب: ۵۷۷۶۰۹

بازدهی امروز ارزهای دیجیتال چقدر بود؟ / کدام رمزارز ۲۰۰ درصد رشد کرد؟

بازدهی امروز ارزهای دیجیتال چقدر بود؟ / کدام رمزارز ۲۰۰ درصد رشد کرد؟

معاملات امروز بازار رمزارزها در حالی پیگیری می‌شود که در شبانه‌روز گذشته، ارزش کل بازار تقریبا ثابت بوده و همچنان ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات امروز بازار رمزارزها در حالی پیگیری می‌شود که در شبانه‌روز گذشته، ارزش کل بازار تقریبا ثابت بوده و همچنان ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار است.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین اگر چه بارها به زیر ۵۰ هزار دلار هم سقوط کرد اما دوباره این سطح را پس گرفته و در حال حاضر در محدوده ۵۰ هزار و ۶۰ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۴ میلیارد دلار بوده است.

اتریوم، دومین ارز بازار هم در روز گذشته رشدی یک‌درصدی را به ثبت رسانده و حجم معاملات آن بیش از ۲۱ میلیارد دلار بوده است.

با این حال کاردانو اما افتی ۲٫۵ درصدی در یک روز گذشته داشته و قیمت آن به کمتر از ۲٫۹ دلار رسیده است. بازدهی هفتگی کاردانو هم با این افت به صفر نزدیک شده است.

در میان ۱۰۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار، کوانت بازدهی ۲۰ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده و پرسودترین ارز برتر بازار بوده است. بیت‌کوین‌کش ABC هم در ادامه روند نزولی روز گذشته خود افتی ۶٫۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

در کل بازار هم ارز دیجیتال دلفی که در حال حاضر با قیمت کمتر از ۳ سنت معامله می‌شود، رشدی ۲۰۰ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است. حجم معاملات این ارز کمی بیشتر از یک میلیون دلار بوده است.

با وجود افت و خیزهای اخیر بازار، به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال همچنان در مدار صعود باشند. سیگنال‌های مثبتی در خصوص بیت‌کوین و اتریوم صادر می‌شود که فعالان این حوزه را نسبت به آینده این بازار امیدوار کرده است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.