کد مطلب: ۶۰۵۸۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

لپ‌تاپ‌های کمتر از ۵۰ میلیون / لپ‌تاپ‌های اقتصادی کدام‌اند؟

لپ‌تاپ‌های کمتر از ۵۰ میلیون / لپ‌تاپ‌های اقتصادی کدام‌اند؟

به علت نوسانات ارزی و وجود تحریم‌ها، قیمت‌های انواع لپ‌تاپ در بازار ایران، همواره در حال افزایش است؛ به طوری که لپ‌تاپ‌های با قیمت کمتر از ۵۰ میلیون، لپ‌تاپ خوب و به صرفه به حساب می‌‌آیند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت لپ‌تاپ‌های مختلف به دلیل نوسات ارزی، روزانه در بازار ایران در حال نوسان است و انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان تعداد زیادی از برندها و مدل‌ها کار راحتی نیست.

بهترین برندهای لپ‌تاپ موجود در بازار ایران ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی، مک بوک و… هستند. قیمت‌ لپ‌تاپ‌های این برندها در حال حاضر بالاتر از ۱۰ میلیون تومان است. اگر کسی قصد خرید یک لپ‌تاپ با قیمت پایین دارد می‌تواند به سراغ برندهای دیگر یا مدل‌های پایین‌تر و حتی لپ‌تاپ‌های استوک و دست دوم برود.

افراد در خرید لپ‌تاپ باید این نکته را در نظر بگیرند که لپ‌تاپ را برای چه فعالیتی می‌خواهند و براساس آن، لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین دانستن اینکه چه لپ‌تاپی با چه ویژگی‌هایی لازم دارند، می‌تواند از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کند.

قیمت برخی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های اقتصادی که طرفداران زیادی در بازار ایران دارند، با قیمت‌های زیر ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند. این لپ‌تاپ‌ها کارایی زیاد تخصصی ندارند و برای مصرف روزانه کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

IMG 6117

قیمت ۱۰ لپ‌تاپ عالی بازار

لپ‌تاپ‌های عالی از ۴۰ تا ۵۰ میلیون در بازار قیمت خورده‌اند. این لپ‌تاپ جزو لپ‌تاپ‌هایی برای کارهای تخصصی و دارای ویژگی‌های برتری نسبت به لپ‌تاپ‌های اقتصادی هستند.

IMG 6118

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سال ۹۲ ی لپتاپ با قیمت ۱۹۰۰ خریدم با کیف و…. با مشخصات اون زمان
    هنوز بعد ۸ سال به خوبی جواب میده،ولی رم کمش جواب گو نیست به فکر تعویضم ولی قیمت لپتاپ خوب از ۲۵ میلیون بیشتره ،