کد مطلب: ۵۶۸۰۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

محدودیت‌های جدید بایننس در اروپا / معاملات مشتقه بسته می‌‌شود!

محدودیت‌های جدید بایننس در اروپا / معاملات مشتقه بسته می‌‌شود!

صرافی بایننس در ادامه فشارهای نهادهای بین‌المللی، معاملات مشتقه را در اروپا متوقف می‌کند. حالا این محدودیت‌‌ها ایرانیان را هم نگران کرده است. اما دلیل این نگرانی چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی بایننس بعد از افزایش فشارهای برخی نهادهای نظارتی سر خم کرده و به سرعت در حال محدود کردن برخی خدمات خود در سراسر جهان است. اولین قدم این محدودیت‌ها از کشورهای آلمان، ایتالیا و هلند شروع شده و قرار است معاملات مشتقه در تمام اروپا محدود شود.

آنگونه که این صرافی اعلام کرده «ما دائما محصولات خود را ارزیابی و با شرکا در رابطه با نیازهای مشتریان گفتگو می‌کنیم اما امروز قصد داریم توقف معاملات مشتقه را از کشور هلند آغاز کنیم.»

از این پس بایننس محصولات بازار آتی را در اختیار اروپایی‌ها قرار نمی‌دهد. اکانت توئیتر این صرافی نوشته: منطقه اروپا منطقه مهمی برای صرافی بایننس است و بستن معاملات مشتقه به این دلیل است که ما در جهت اقدامات پیشگیرانه و مقررات رمزارزها در حال حرکت هستیم و این موضوع یک نشانه مثبت برای بازار است.»

صرافی بایننس از سوی نهادهای نظارتی به شدت تحت فشار است. در اواسط ماه گذشته کمسیون شرکت‌ها و بورس ایتالیا اعلام کرد که بایننس و شرکت‌های وابسته این صرافی اجازه ارائه خدمات در ایتالیا را ندارند و هشدارهایی را به این صرافی ابلاغ کرد.

این صرافی در پی اقدامات جانبدارانه کشورها در قدم اول، معاملات اهرم خود و برداشت بیت‌کوین بدون احراز هویت را کاهش داده است.

این محدودیت‌ها به شدت ایرانیان را نگران کرده است. چراکه آنها نگرانند که بایننس در پی اقدامات جدید خود احراز هویت را برای همه کاربران فعال کند و اگر این اتفاق بیفتد ایرانیان دیگر قادر به بازگشت به حساب خود نیستند.

برخی از کارشناس عقیده دارند بهتر است ایرانیان از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کنند که مشکلی با فعالیت ایرانیان ندارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ایرانی جماعت هرجا پا میذاره از اسمون براش میباره انواع و اقسام بلایا…

  • ناشناس

    فقط از بایننس فرار کنید و جایی برید که با ایرانی ها مشکل ندارن و با ارامش از ترید خود لدت ببرید مثل صرافی کوینکس

    • ناشناس

      کوینکس اصلا‌ به خوبی بایننس نیست

    • ممد

      کوینکس خوب نیست ؟؟؟؟ کوینکس اشغاله

  • محمود

    چرا باید با بی تدبیری مسئولان عزیز کشورمون اینگونه در دنیا منزوی و محروم و سبک شمرده بشه حیف ایران عزیز نیست ؟!!! حیف این مردم نیست به خاطر یک نیروگاه فسقلی که فقط ۱۰۰۰ مگاوات برق می ده و به خاطر کارهای نادرست بزرگمردان اینجوری نقره داغ بشه و ملت اینقدر تحت فشار باشند کاش مسئولین کمی هشیار بشن و بفهمند که تعامل و گفتگو با دنیاو صادرات اقتصاد رو رونق میده و چیزی من درآوردی و مسخره تر از اقتصاد مقاومتی تا به حال نبوده و نیست و نخواهد بود معمولا اقتصاد و مقاومت و جنگ دو‌پدیده ضد هم هستند انگار بگیم آب آتشین اصلا نمیشه به نظرم اقتصاد و‌رونق تجارت بدون تعامل و با شعار اقتصاد مقاومتی خیلی چرند و مسخره است و حماقت محضه و فقط جیب کاسبان تحریم از ایران و آمریکا رو پر پول تر می کنه همین!!!
    اصلا نامعقول تر از این اقتصاد مقاومتی وجود نداره؟؟!!!!

  • ناشناس

    صرافی کوینکس نرید مشکوک به اسکمه

  • ناشناس

    صرافی نوبیتکس مشگلی داره ؟

  • ناشناس

    سلام شما میتونید در این زمینه کمک کنید . درصرافی بایننس میخام قیمت تعیین کنم ممیز رو که میزنم عدد پاک میشه و نمیشه عدد ممیز دار بزارم. با گوشی هم کار میکنم. به نظر شما علت چیه. زبان هم انگلیسی هست

  • ایرانی

    سلام، میخوام BingX رو بهتون معرفی کنم یه صرافی امن و خوبه که با ایرانی ها مشکلی نداره علاوه بر این تا ۱۰۰دلار هم پاداش ترید میده