کد مطلب: ۶۱۵۵۸۰

رونمایی از نسل سوم آیفون SE / ویژگی‌های مدل جدید اپل چیست؟

رونمایی از نسل سوم آیفون SE / ویژگی‌های مدل جدید اپل چیست؟

احتمال می‌رود شرکت اپل نسل سوم گوشی‌های آیفون SE را در ماه مارس سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند. این مدل ظاهری شبیه به آیفون هشت و پردازنده‌ای شبیه به آیفون ۱۳ خواهد داشت. مدل مذکور اقتصادی‌ترین مدل آیفون ۵G خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انتظار می‌رود اپل مدل‌ جدید آیفون SE را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند. پیش‌تر مدل جدید این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود اما اپل نام جدیدی برای آن انتخاب نکرده و صرفا آن را نسل دوم SE می‌نامید.

نسل سوم این گوشی‌ها ظاهری شبیه به مدل قبلی خواهند داشت. آیفون SE بدنه‌ای شبیه به آیفون هشت دارد. احتمالا این گوشی با صفحه ۴/۷ اینچی و دکمه هوم با تشخیص اثر انگشت و بدون قابلیت شناسایی چهره خواهد بود. به گفته برخی احتمالا مدل ۶/۱ اینچی این گوشی سال ۲۰۲۴ تولید شود.

ارزان‌ترین آیفون

ویژگی بارز این مدل این است که اقتصادی‌ترین آیفون ۵G است. پیش از این آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار اقتصادی‌ترین آیفون ۵G بود. طبیعتا باید قیمت کمتری را از این مدل جدید انتطار داشته باشیم چرا که قیمت مدل قبلی آن ۳۹۹ دلار بود.

به نقل از macworld پردازنده این گوشی مانند پردازنده آیفون ۱۳ خواهد بود. احتمالا دوربین این گوشی ۱۲ مگا پیکسلی باقی خواهد ماند و احتمال دارد دوربین جلوی آن هم به ۱۲ مگا پیکسل ارتقا پیدا کند. در کل نباید انتظار کیفیت بالایی از دوربین مدل جدید داشت.

همان طور که اشاره کردیم نسل سوم آیفون SE اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین گوشی ۵G آیفون خواهد بود. این مدل ممکن است بین ۴۴۹ تا ۴۹۹ دلار قیمت داشته باشد. دو مدل قبلی این گوشی‌ها در فصل بهار به بازار عرضه شده بودند. با توجه به این احتمال دارد نسل سوم آیفون SE هم در ماه مارس سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.