خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۶۲۸۵

نسخه ۵ تلگرام با ویژگی‌های منحصربفرد منتشر شد

نسخه 5 تلگرام با ویژگی‌های منحصربفرد منتشر شد

ساعاتی پیش پیام‌رسان تلگرام در نسخه آی او اس بروزرسانی جدیدی منتشر کرده است که در این نسخه ویژگی‌های تلگرام ایکس به این نسخه اضافه شده است در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که در خبر‌های گذشته اعلام شده بود که قرار است تلگرام ایکس جایگزین تلگرام اصلی در سیستم عامل آی او اس شود اکنون در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن در سیستم عامل آی او اس با ارتقا به نسخه 5 تمامی ویژگی‌های تلگرام ایکس را دریافت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حقیقت هدف از انتشار این نسخه افزایش سرعت و بازسازی اپلیکیشن تلگرام با زبان برنامه نویسی سویفت است،در این نسخه ویژگی‌های زیر به اپلیکیشن اضافه یا بهبود داده شده است.

- بهبود مصرف باتری.

- اطلاعیه‌های توسعه داده شده در برنامه.

- هماهنگ‌سازی سریع‌تر پیام.

- انیمیشن‌های روان در گفتگو.

- پشتیبانی از استریم برای فایل های صوتی.

- فعالیت پس زمینه بهبود یافته: گفتگو‌های بی صدا همیشه به روز می‌شوند.

- شمارنده جدید خوانده نشده: تعداد چت‌های بیصدا نشده با پیام‌های خوانده نشده را نشان می دهد (می‌توان در تنظیمات تنظیم کرد).

- ناوبری بهبود یافته در هنگام گفتگو: برای دیدن تاریخ پیام، به بالا بروید. برای رفتن به اولین پیام روز، روی این تاریخ ضربه بزنید.

در نهایت گفتنی است تلگرام این وعده را نیز به کاربران خود داده است در صورتی که این اپلیکیشن دارای ایرادات و باگ‌هایی باشد به سرعت توسط تیم سازنده رفع خواهد شد.

منبع: بروزرسانی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.