کد مطلب: ۵۴۶۲۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نظر یک سرمایه‌گذار در مورد بیت‌کوین / سلطه بیت‌کوین از بین نمی‌رود

نظر یک سرمایه‌گذار در مورد بیت‌کوین / سلطه بیت‌کوین از بین نمی‌رود

بعد از افزایش انتقادها به بیت‌کوین به علت صرف انرژی زیاد و آلودگی زیست‌محیطی، حالا یک سرمایه‌گذار مطرح می‌گوید جایگاه بیت‌کوین به عنوان پادشاه رمزارزها متزلزل نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی در خصوص میزان شانس عبور دارایی‌های دیجیتال دیگر از بیت‌کوین به عنوان رمزارز غالب شفاف‌سازی کرد.

سیلور در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: در تاریخ هیچ دارایی‌ای نبوده که به اندازه بیت‌کوین رشد کند و بعد شکست بخورد.

وقتی شرکت‌هایی مانند گوگل، فیس‌بوک، آمازون و اپل شروع به کار کردند، رشد این شرکت‌ها قابل پیش‌بینی بود چون بر بازار خود تسلط داشتند. بیت‌کوین به نسبت این شرکت‌ها امروز تسلط بیشتری بر بازار دارد.

سیلور در ادامه گفت: فناوری و معماری بیت‌کوین به این ارز برتری خاصی نسبت به سایر ارزها می‌دهد.

بیت‌کوین یک شبکه دارایی غالب است و اگر یک دارایی بلندمدت می‌خواهید که برای سالیان زیادی دوام داشته باشد باید به صورت غیر متمرکز از این ارز استفاده کنید. فناوری بیت‌کوین از فیزیک سرچشمه می‌گیرد زیرا از انرژی استفاده می‌کند و همچنین این ارز به نوعی در حوزه سیاسی هم پشتیبانی می‌شود.

هفته گذشته زمانی که با ایلان ماسک برای ایجاد شورای استخراج بیت‌کوین جلسه داشتیم، نگرانی اصلی در رابطه با مصرف انرژی استخراج این رمزارز بود. هدف این شورا ارتقای شفافیت در استفاده از انرژی و تسریع ابتکارات پایداری در سراسر جهان است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.چندین سال هست این ارز دیجیتال خریدفروش میشود تابحال کجابودن این مسئولین چراکاری انجام نمیدادن وحالا بااین وضعیت بحرانی زمانه به یادشان افتاده که بابا ارزدیجیتال برای بعضیهاسود وبرای بعضیها ضرر داردیا الان به یادشان افتاده که ازبرق برای ارزاستخراخ استفاده میشه ضرب المثلی میگه وقتی تازه ازبازار رسید کهنها فراموش میشن همه پول داران سودشان رابرداشته برای بقیه میگن بااحتیات معامله کنید