کد مطلب: ۱۷۴۲۲۷

های‌وب برای خرید پارس‌آنلاین ۸۸۲ میلیارد تومان خواهد پرداخت

های‌وب برای خرید پارس‌آنلاین ۸۸۲ میلیارد تومان خواهد پرداخت

اسناد منتشرشده توسط های‌وب در سامانه کدال نشان از این دارد که مبلغ توافق‌شده برای تصاحب پارس‌آنلاین ۸۸۲ میلیارد تومان است.

بر اساس اسناد منتشر‌شده توسط های‌وب در سامانه کدال که متعلق به سازمان بورس و اوراق بهادار است، اطلاعات بیشتری در رابطه با جزئیات تصاحب پارس‌آنلاین توسط های‌وب به دست آمده است. در صورتی که به سامانه کدال مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که تاریخ انتشار این اسناد بعداز‌ظهر یکشنبه، ۱۲ آذرماه است.

به گزارش تجارت‌نیوز، از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، مبلغ مورد توافق برای تصاحب چهار شرکت از مجموع شرکت‌های متعلق به پارسان لین ارتباطات است. بر اساس نامه‌ای که مهر و امضای سیدایمان میری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره های‌وب را می‌توان در پای آن دید، های‌وب مبلغ ۸۸۲۰ میلیارد ریال به سهامداران پارسان لین ارتباطات پرداخت خواهد کرد.

بر اساس این نامه، های‌وب اعلام کرده با توجه به اینکه این شرکت خود دارای مجوز FCP است، از این رو با موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروانه FCP شرکت پارسان لین متوقف شده و سرویس‌دهی به مشترکان فعلی پارسان لین با بهره‌گیری از مجوز FCP‌ های‌وب ادامه خواهد یافت.

در این نامه پیش‌بینی شده است که مجموعه سود خالص شرکت‌های مورد قرارداد طی سال ۱۳۹۶ نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان خواهد بود که از این رو، سود کسب‌شده به ازای هر سهم، ۲۰ تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

در بند ۹ نامه مورد نظر نیز های‌وب اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای ارائه پیشنهاد ادغام یا تملک به شرکت‌های دیگر ندارد؛ هرچند در ادامه به این نکته اشاره شده که پیش‌بینی قطعی این موضوع غیر ممکن است و تصمیم‌گیری در این خصوص تابع نیاز بازار و متناسب با امکانات و شرایط خواهد بود.

از نکات مهم در سند منتشر شده، پیش‌بینی سودی ۸۰ میلیارد تومانی برای مجموع چهار شرکتی است که با مبلغ ۸۸۲ میلیارد تومان تصاحب شده‌اند.

منبع: کدال

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.