خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۵۴۱

واعظی: مخالفان &#۸۲۱۶;ایران کانکت&#۸۲۱۷; به دنبال تخریب دولت هستند

واعظی: مخالفان ‘ایران کانکت’ به دنبال تخریب دولت هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی مخالفان دولت با دست آویز قرار دادن برگزاری همایش ایران کانکت به دنبال تخریب دستاوردهای دولت هستند.محمود واعظی در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: ایران کانکت همایشی سیاسی نیست بلکه همایشی فنی و اقتصادی است و می تواند منجر به سرمایه گذاری در کشور شود.وی افزود:

41df17cfa3075018107dea4029d12158_XL.jpg وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی مخالفان دولت با دست آویز قرار دادن برگزاری همایش ایران کانکت به دنبال تخریب دستاوردهای دولت هستند.
محمود واعظی در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: ایران کانکت همایشی سیاسی نیست بلکه همایشی فنی و اقتصادی است و می تواند منجر به سرمایه گذاری در کشور شود.
وی افزود: برخی رسانه های مخالف دولت بخش هایی را نشانه می روند که جزو موفقیت های دولت به شمار می رود و از آنجایی که قرار است ماه آینده تعداد قابل توجهی از شرکت ها و اپراتورهای بزرگ فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان در ایران گرد هم آیند، از هم اکنون این موفقیت دولت را زیر سوال می برند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: موفقیت میزبانی این همایش تنها متعلق به دولت نیست بلکه نظام، مقام معظم رهبری و مردم نقش آفرین بودند و با توجه به این که فضای کشور باز شده، شرکت های بزرگ برای آشنایی با امکانات و ظرفیت های کشور تمایل دارند.
او اضافه کرد: از ابتدا عنوان شده نمایندگان رژیم صهیونیستی و ایالات متحده در این همایش جایی نخواهند داشت و برای حضور دیگر شرکت ها محدودیتی وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، واعظی تشریح کرد: اپراتورهای بزرگ دنیا سالانه 2 بار در رابطه با همکاری و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف با یکدیگر در قالب این همایش مذاکره می کنند و در گذشته تلاش بسیاری صورت گرفته بود تا یکی از این همایش ها در ایران برگزار شود.
وی گفت: پیشتر به دلیل مشکلاتی از جمله تحریم ها این امر امکان پذیر نشده بود اما نمایندگان جمهوری اسلامی ایران سال گذشته در این همایش شرکت کردند و در نهایت با میزبانی موافقت شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری این همایش در اواسط شهریور ماه بیان کرد: گروهی پیش از زمان برگزاری در کشور میزبان حضور می یابند و بدون تحمیل هزینه ای به میزبان، همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز را پیش بینی و تامین می کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.