کد مطلب: ۴۱۲۴۴۵

خطوط ایرانسل در ۹ استان به اینترنت متصل شد / مشترکان همراه اول و رایتل در انتظار

خطوط ایرانسل در 9 استان به اینترنت متصل شد / مشترکان همراه اول و رایتل در انتظار

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت از شب گذشته خبر داد و گفت: از امروز صبح اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از بیست‌وپنجم آبان‌ماه علاوه بر اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و اینترنت خطوط تلفن‌همراه در سراسری کشور قطع شد.

پس از اتصال خطوط تلفن ثابت به اینترنت در روز پایانی آبان ماه، دیروز یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در بیشتر استان‌ها خبر داد.

پیگیری از منابع مطلع در وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که از شب گذشته اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت آغاز شده است و از امروز صبح، اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.

در حال حاضر تمام خطوط تلفن همراه ایرانسل در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام به اینترنت متصل شده‌اند و اتصال به اینترنت مشترکان اپراتورهای همراه اول و رایتل در این استان‌ها در حال انجام است.

گفتنی است؛ اپراتور رایتل اعلام کرده است به محض اتصال اینترنت برای مشترکین پیامکی مبنی بر امکان استفاده از اینترنت ارسال خواهد شد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شورشو درآوردین دیگه،یسره قیمه هارو با ماستا قاتی میکنین،با یه کلیک کلا همه رو از بیخ قطع کردین،حالا واسه وصل کردن مرحله ایی کردین،هر چیزی اینجا مرحله اییه،اون از یاراته اینم از نت…ما لال،ما هیچ،ما نگاه
    وصل کنین این بی صاحبو،یهو آب و خوراکمونم قطع کنین رااااحت باشین و رااااحت زندگی کنین

  • ناشناس

    فقط بگین کی وصل میشه ما تکلیفمونو بدونیم
    ما کارمون با همین نت همراهه آخه

  • ناشناس

    واقعا شورشو درآوردین، تا این حد مسخره بازی ندیده بودیم، مگه تو خبر ننوشته بودین که یه منبع مطلع از وزارت فناوری گفته تمامی خطوط همراه تا امشب(دوشنبه) اینترنتشون وصل میشه؟ پس کووووو؟ ساعت از 12 شب هم گذشت، زهرماری رو باز کنین دیگه، چرا با اعصاب مردم بازی میکنین؟ کم بدبختی داریم؟

  • ناشناس

    چرا خراسان رضوی وصل نمیشه ؟ جریان این مجوز ها و مسخره بازی هاش چیه ؟

  • متاسفانه هموطن

    دولت بی تدبیر و نا امیدی

  • ناشناس

    مسخرش در اومده بنزین بخوره تو سرمون این بی صاحاب رو وصل کنید اه

  • ناشناس

    خیلی ها کسب و کار اینترنتی دارن تکلیف ضرر و زیانی که میبینیم چیه؟ مردمو از نون خوردن انداختین الهی که به سر خودتون و بچه هاتون بیاد

  • مریم

    من مشهدم کارم با اینترنتع یع عالمع ضرر کردم توروخدا وصلش کنید یکم هم بفکر مشاغل اینترنتی باشین زندگیمون روهمین پول میگذشت حالا چیکارکنیم؟ناموصا بفکرباشین

  • ناشناس

    گند زدن با این وصل کردنشون، تهران ک هنوز وصل نیست

  • Hash

    بابا وصل كنيد نتو تا كى عذاب ميدين اخه شما ب ملت خودتونم رحم نميكنيد الان مردم گرفتارن ??كنفرانسم مونده جزوه هام مونده ?????