کد مطلب: ۶۹۶۰۲۸

تجارت نیوز گزارش می‌دهد:

۵ ویژگی جالب آیفون ۱۴ اپل / دوربین سلفی حفره‌ای در راه است؟

۵ ویژگی جالب آیفون ۱۴ اپل / دوربین سلفی حفره‌ای در راه است؟

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که سری‌های جدید گوشی تلفن همراه خود یعنی آیفون ۱۴ را با ویژگی‌ها جالب و پیشرفته‌تری برای راحتی کاربران خود به بازار عرضه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رویداد اپل برای معرفی آیفون ۱۴ برای هفت سپتامبر ( ۱۶ شهریور) برنامه ریزی شده است و انتظار می رود در این رویداد، این شرکت مجموعه‌ای از سخت‌ افزارهای جدید از جمله آیفون‌‌های نسل بعدی را معرفی کند . آیفون‌های امسال شامل آیفون ۱۴ معمولی ، مکس، پرو و پرو مکس می‌شود .

طبیعتا سری آیفون ۱۴ با طراحی به روز شده همراه با چندین پیشرفت دیگر عرضه می‌شود . برخی شایعات همچنین ادعا می‌کنند که اپل در حال برنامه ریزی برای استفاده از دوربین با وضوح بالا در آیفون‌های آینده است .

در ادامه گزارش به پنج ویژگی جدید آیفون سری ۱۴ که شایعه شده است احتمالاً در این دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند اضافه می‌شوند، پرداختیم.

اتصال ماهواره‌ای در آیفون ۱۴

اتصال ماهواره‌ای یکی از شایع‌ترین ویژگی‌هایی است که احتمالاً در آیفون‌های سری آیفون ۱۴ اپل عرضه می‌شود .

ارتباط ماهواره‌ای برای کاربران آیفون فقط به ارسال پیام محدود خواهد شد، نه تماس صوتی یا ارسال تصویر. اگر این خبر حقیقت داشته‌ باشد، گوشی‌های سری آیفون ۱۴ در مقایسه با سری قبل، ارزش بیشتری پیدا می‌کنند.

مارک گورمن از بلومبرگ اخیرا تاکید کرده است که اپل ممکن است گزینه اتصال ماهواره‌ای را به سری جدید آیفون‌های خود اضافه کند . البته با این حال، اتصال ماهواره‌ای به تایید دولت ایالت متحده بستگی دارد .

دوربین با وضوح بالا

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اپل احتمالا در سری آیفون ۱۴ قرار می‌دهد، سنسور اولیه به روز شده است . طبق گزارش‌ها، سری آیفون‌ ۱۴ ممکن است با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شود . این دوربین جدید نه تنها گوشی هوشمند را قادر می‌سازد تا عکس‌های دقیق بگیرد، بلکه قابلیت زوم بهتری را نیز ارائه می‌دهد .

دوربین سلفی حرفه‌دار و تنظیمات Face ID جدید

تنها دلیلی که باعث شد اپل آیفون‌هایی با بریدگی بزرگ بسازد، سخت‌افزار Face ID بود . سال گذشته اپل اندازه بریدگی را در آیفون ۱۳ کاهش داد . انتظار می‌رود که این شرکت با رویکرد حفره ، ناچ را حذف کند .

به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته‌‌ تا طراحی بریدگی یا ناچ را کنار گذاشته‌ و بریدگی، طبق تصویر فاش شده، شبیه طراحی قرصی به همراه یک سوراخ پانچ جداگانه برای دوربین سلفی است . همچنین انتظار نمی‌رود همه سری جدید آیفون‌ها با طراحی به روز عرضه شوند .

ezgif 5 073fdb7184

شارژ سریع در سری جدید آیفون ۱۴ اپل

انتظار می‌رود که چیپست A16 Bionic آیفون ۱۴ اپل نیز عملکرد بهتری داشته‌ باشد . با این حال، گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این تراشه از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که نسبتاً بهتر از ارائه فعلی است . اما بار دیگر، تنها مدل‌های «Pro» احتمالاً شارژ سریع ۳۰ واتی را ارائه می‌کنند .

آیفون ۱۴ و سری آیفون‌ ۱۴ پرو ممکن است با چیپست‌های متفاوتی عرضه شوند

یکی از بزرگترین شکست‌ها در میان طرفداران اپل، این شایعه است که اپل تراشه نسل قبلی A15 Bionic را ارائه می‌دهد، همان تراشه ای که آیفون های نسل فعلی را تامین می کند . در حالی که مدل‌های آیفون پرو با چیپست به روز شده A16 Bionic عرضه می‌شوند . تا زمانی که اپل به طور رسمی آیفون‌های خود را معرفی کند . اما تاکنون چنین چیزی از سوی اپل تایید نشده‌ است .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.