کد مطلب: ۳۶۰۴۶۹

ماجرای پاک شدن حساب‌های تلگرامی چیست؟

ماجرای پاک شدن حساب‌های تلگرامی چیست؟

طی چند ساعت اخیر، برخی از کاربران تلگرام در مورد پاک شدن حساب کاربری‌شان در این پیام‌رسان ابراز نگرانی کرده‌اند. تلگرام اما حدود یک ساعت پیش در پیامی در توئیتر علت این اختلال را مشکل در سرور اعلام کرد و نوشت: به زودی حساب این کاربران به حالت عادی باز می‌گردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی چند ساعت اخیر، برخی از کاربران تلگرام در مورد پاک شدن حساب کاربری‌شان در این پیام‌رسان ابراز نگرانی کردند و در توییتر به این مساله واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران با طرح سوالی در این مورد در توییتر خود نوشته است: «تمام پیام‌های تلگرام پاک شده، آیا شما هم چنین تجربه‌ای دارید؟»

کاربر دیگری نوشته است: «خوابیدم، پا شدم دیدم تلگرام حسابم را پاک کرده با همه‌ چی‌اش. با همان شماره و نام کاربری حساب جدید راه انداختم ولی اطلاعات و دسترسی‌های حساب قبلی نمی‌آید. لابد دو روز دیگه ما را هم حساب می‌کنه در شمار کاربرانی که تازه پیوسته‌اند.»

تلگرام اما حدود یک ساعت پیش در پیامی در توییتر علت این اختلال را مشکل در سرور اعلام کرد و نوشت: حساب 70 هزار کاربر در این شبکه اجتماعی به‌طور موقت قطع شده است. هیچ اطلاعاتی پاک نشده و به زودی حساب این کاربران به حالت عادی باز می‌گردد.

در ادامه این پیام توییتری تلگرام نوشته است: اگر حساب کاربری جدیدی به راه انداخته‌اید، نگران نباشید. به محض حل شدن مشکل، حساب قدیمی شما جایگزین حساب جدید خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.