کد مطلب: ۵۷۸۰۹۸

پیش‌بینی ارز دیجیتال لینک ۱۰۰ دلاری / آیا چین‌لینک آماده رشد شارپی است؟

پیش‌بینی ارز دیجیتال لینک ۱۰۰ دلاری / آیا چین‌لینک آماده رشد شارپی است؟

بر اساس اعلام یک تحلیلگر مطرح بازار رمزارز، شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین‌لینک (LINK) آماده یک رشد شارپی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام یک تحلیلگر مطرح بازار رمزارز، شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین‌لینک (LINK) آماده یک رشد شارپی است.

بنجامین کوئن تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال در یک جلسه تحلیل بازار به دنبال‌کنندگان خود اعلام کرد که معتقد است چین‌لینک در این چرخه بازار آماده سه رقمی شدن است.

او گفت: « من همیشه طرفدار لینک بودم، به نظر من در این چرخه بازار، این ارز دیجیتال محدوده ۱۰۰ دلاری را می‌شکند. از نظر من لینک می‌تواند به اهداف بالاتر و چند صد دلاری هم دست پیدا کند. البته این موضوع مطمئنا به سلامت کل بازار وابسته است.»

در هنگام نوشتن این گزارش، لینک با رازش بازاری معادل ۱۶ میلیارد دلار، یازدهمین ارز برتر از نظر ارزش بازار بوده و بازدهی هفتگی آن از مرز ۳۷ درصد هم گذشته است.

کوئن به این نکته اشاره می‌کند که زمان میان هر چرخه صعودی لینک کاهش یافته است. در حالی که چرخه صعودی قبلی ۲۷۳ روز طول کشید، به نظر می‌رسد چرخه صعودی بعدی کمتر از ۲۰۰ روز زمان ببرد. او معتقد است که تا قبل از پایان سال، چین‌لینک سقف جدیدی را به ثبت خواهد رساند.

با وجود اینکه لینک معمولا در روندهای صعودی بیت‌کوین عملکردی ضعیف دارد، اما کوئن معتقد است زمانی که بیت‌کوین بالای میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای خود معامله می‌شود، چین لینک عملکردی درخشان از خود به جا می‌گذارد.

این خبر صرفا ترجمه تحلیل خارجی بوده و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جواد

    امیدوارم چین لینک این هفته ۵۰ درصد رشد کنه خیلی کانال ها قبل این متن هم سیگنال داده بودن

  • ناشناس

    خوب داری برا خودت مشتری جمع‌ می‌کنی!