کد مطلب: ۲۷۹۵۵۹

چرا تبلیغات در گوگل حتی با افزایش نرخ ارز مقرون به‌صرفه است؟

چرا تبلیغات در گوگل حتی با افزایش نرخ ارز مقرون به‌صرفه است؟

تبلیغات در گوگل برای بسیاری از کسب‌وکارها با توسعه مدل جذب مشتری و ارائه خدمات به غیر‌ایرانیان فرصتی بی‌نظیر برای کسب درآمد دلاری است. به عبارتی افزایش نرخ ارز می‌تواند چراغی روشن بر زاویای نیمه تاریک کسب‌وکارهای آنلاین باشد که کمتر به آنها توجه شده است.

سایه سنگین افزایش نرخ ارز بر کسب‌وکارهای آنلاین تنها به بی‌ثباتی قیمت یا عدم موجودی کالاها ختم نمی‌شود. به‌کارگیری صحیح از دیجیتال‌مارکتینگ و استفاده از سرویس‌های نظیر گوگل ادوردز و تبلیغات در گوگل که بازویی قوی برای برندینگ و افزایش فروش است، دچار التهاب شده‌ است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از صاحبان کسب‌وکارها با یک حساب سرانگشتی ترجیح می‌دهند، کمپین گوگل ادوردز خود را متوقف کنند اما دقیقا در همین نقطه میزان فروش به یکباره کاهش می‌یابد و تغییر شیوه تبلیغات؛ هزینه‌های بیشتری را به آنها تحمیل می‌کند.

اگر بخواهید ساده فکر کنید چون دلار (بخوانید تمام ارزها) گران شده است پس گوگل ادوردز مناسب نیست. اما با کمی دقت نظر در سرویس‌های تبلیغاتی داخل کشور و مقایسه میزان اثربخشی تبلیغات در گوگل با آن سرویس‌ها، قطعا توقف کمپین‌های گوگلی در درازمدت به ضرر شماست.

از سویی دیگر تبلیغات در گوگل برای بسیاری از کسب‌وکارها با توسعه مدل جذب مشتری و ارائه خدمات به غیر‌ایرانیان فرصتی بی‌نظیر برای کسب درآمد دلاری است. به عبارتی افزایش نرخ ارز می‌تواند چراغی روشن بر زاویای نیمه تاریک کسب‌وکارهای آنلاین باشد که کمتر به آنها توجه شده است.

چرا تبلیغات در گوگل اثربخش‌تر از سرویس‌های تبلیغاتی داخلی است؟

گوگل ادوردز نوعی از تبلیغات کلیکی یا CPC است که تنها به ازای کلیک بر تبلیغ، هزینه محاسبه می‌شود. این شیوه توسط شرکت گوگل و از طریق پنل گوگل ادوردز قابل انجام است.

برخلاف نتایج نه چندان مناسب سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی، کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادوردز نتایج درخشانی را برای صاحبان کسب‌وکار به همراه دارد. قابلیت نمایش بنرهای تبلیغاتی در شبکه نمایش گوگل، اجرای کمپین‌های بازاریابی مجدد، تبلیغات در موتور جست‌وجوی گوگل و تبلیغات اپلیکیشن و نصب از جمله امکانات تبلیغات در گوگل است.

پرداخت هزینه‌های تبلیغات براساس بازدهی و هدفمندی دقیق در کمپین‌های گوگلی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا براساس محاسبات دقیق، میزان سود و سهم تبلیغ را تفکیک نموده و با جامعه هدف، براساس نیازها، سلایق و رفتارهای گروه کاربران هدف ارتباط برقرار کرده و خدمات خود را عرضه کنند. پرواضح است که این هدفمندی در هیچ‌یک از سرویس‌های داخلی ایرانی دیده نمی‌شود و متاسفانه آنچه که به عنوان هدفمندی اعلام و از بابت آن هزینه دریافت می‌شود، اطلاعات بسیار ناقص و نادرستی است.

جذابیت و مزیت دیجیتال مارکتینگ، قابلیت اندازه‌گیری دقیق عملکردهای تبلیغاتی و استفاده از سرویس‌های هدفمند و مطمئن در رساندن پیام به کاربران است. گرچه در این میان سرویس‌های متنوعی تلاش می‌کنند تا در همین مسیر حرکت کنند اما گوگل ادوردز، تبلیغات در گوگل برترین سرویس تبلیغاتی در دنیا، دنیای دیجیتال‌مارکتینگ را تغییر داده است.

وی دیجیتال‌مارکتینگ پارتنر رسمی گوگل در ایران و نیوزیلند و مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با هدف مشاوره در زمینه‌های تبلیغات در گوگل ادوردز و شبکه نمایش تبلغات گوگل، تبلیغات در اینستاگرام ، سئو و تبلیغات به تجارت‌های الکترونیک و سنتی بوجود آمده است. برای شروع تبلیغات گوگل ادوردز و تبلیغات در شبکه نمایش گوگل ، متخصصان وی دیجیتال‌مارکتینگ در کنار شما هستند.

Vdigimarketing Google Partner

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.