خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۶۳۳۲

پیش‌بینی عجیب از رشد شارپی یک ارز دیجیتال

پیش‌بینی عجیب از رشد شارپی یک ارز دیجیتال

امروز اتریوم سقف جدیدی ثبت کرد و به ۳ هزار و ۱۰۰ دلار رسیده و کارشناسان عقیده دارند رشد اتریوم می‌تواند سیگنالی برای صعود کل بازار باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک استراتژیست و بازرگان برجسته حوزه بلاک‌چین ۱۱ رمزارزی که قصد دارد در ماه می (اردیبهشت) آن‌ها را نگهداری کند را در توئیتر خود معرفی کرد. چون معتقد است که این آلت‌کوین‌ها آماده رشدی شارپی هستند.

این استراتژیست که با نام مستعار کاپو در توئیتر شناخته می‌شود اعلام کرده است که قصد دارد پروژه امنیت سایبری صورت‌فلکی (DAG)، تعادل غیرمتمرکز مبادلات (BAL)، پایگاه داده غیرمتمرکز با حفظ حریم‌خصوصی Phala Network (PHA)، پروژه اوراکل‌تلور (TRB)، پلت فرم اقتصاد خودمختار Sora (XOR)، سازنده بازار PorkSwap (PSWAP) و پروتکل بازی‌های ویدئویی و بازی (VRA) را در ماه می (اردیبهشت) خریداری و نگه‌داری کند.

bitcoin 2 1

کاپو در توئیتر خود نوشت: صادقانه بگویم اکنون زمانی است که سود بیشتر در آلت‌کوین‌ها راحت‌تر است.

bitcoin 3

کاپو در مورد Token Rights Reserve، پیش‌بینی می‌کند که از ارزش فعلی این ارز بالغ بر ۲۲۰٪ در مقابل بیت کوین (RSR / BTC) پتانسیل صعودی داشته باشد.

btc

همچنین کاپو عقیده دارد اتریوم تا محدوده ۱۰ هزار دلار هم رشد خواهد کرد.

هم‌زمان با پیش‌بینی کاپو از اتریوم این ارز در بالاترین سقف قیمتی خود قرار دارد.

این خبر ترجمه‌ای از تحلیلهای خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: dailyhodl

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.