کد مطلب: ۳۲۵۵۳۶

چگونه مصرف اینترنت گوشی را کنترل کنید

چگونه مصرف اینترنت گوشی را کنترل کنید

بسیاری از کاربران از تمام شدن زودهنگام بسته‌های اینترنتی یا اینترنت خانه خود گلایه‌مند هستند و عنوان می‌کنند که نمی‌دانند چگونه این حجم اینترنت بسرعت خورده می‌شود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است اپلیکیشن Datally را روی گوشی خود نصب کنید.

این اپلیکیشن برای مدیریت مصرف داده‌ گوشی طراحی شده است و با فعال کردن گزینه data saver می‌توانید میزان مصرف اینترنت گوشی‌تان را تا 30درصد کاهش دهید. یکی از گزینه‌های جدید این اپ، محدودیت‌های روزانه است که به شما کمک می‌کند به مصرف هدفمند اینترنت عادت کنید و تا پایان ماه، اینترنت در اختیار داشته باشید.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین گاه ممکن است گوشی‌تان را به کسی قرض دهید یا سایر اعضای خانه از اینترنت گوشی شما استفاده کنند که با کمک بخش guest mode این اپ، مشکل شما حل می‌شود.

با کمک این بخش می‌توانید میزان مصرف اینترنت آنها را محدود کنید تا اینترنت زیادی مصرف نشود. با کمک این اپ، درواقع مصرف داده‌ اپلیکیشن‌ها بررسی و مشخص می‌شود که کدام‌یک از آنها بیشترین مصرف را دارند.

در این راستا گزینه Unused Apps اپلیکیشن‌هایی را که از آن استفاده نمی‌کنند ولی همچنان در پس زمینه از اینترنت استفاده می‌کنند، پیدا کرده و آنها را متوقف می‌کند.

گزینه Wi-Fi Map مربوط به این اپلیکیشن نیز نزدیک‌ترین شبکه‌های وای فای با سیگنال مناسب و قابل استفاده در نزدیکی شما را پیدا می‌کند به این ترتیب می‌توانید از آن استفاده کرده و اینترنت گوشی خود را خاموش کنید.

گفتنی است این اپلیکیشن اندرویدی که به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل قابل دسترسی است تاکنون بیش از 10میلیون دفعه، بارگذاری شده است.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.