کد مطلب: ۷۹۰۸۲۰

بسته عجیب اینترنت ایرانسل برای عید

بسته عجیب اینترنت ایرانسل برای عید

ایرانسل به مناسبت سال نو بسته اینترنتی رایگان به مشتركان خود می‌دهد اما استفاده از این بسته اینترنتی رایگان یک شرط مهم دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس توضیحاتی که ایرانسل اعلام کرده بسته اینترنت رایگان ایرانسل تنها برای استفاده از اینترنت داخلی و برخی از اپلیکیشن‌های خاص است.

اینترنت ایرانسل برای تمام کاربران دائمی و اعتباری است و تا سقف ۱۰ گیگابایت عرضه می‌شود.

اما آنگونه که این شرکت اعلام کرده بسته اینترنت عیدانه ایرانسل تنها برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه شده و از امروز ۲۹ اسفند ماه تا تعطیلات عید فطر در دسترس کاربران است.

نحوه فعال‌سازی اینترنت ایرانسل

برای فعال‌سازی اینترنت عیدانه ایرانسل ، باید وارد اپلیکیشن ایرانسل من شد و یا کد دستوری #۱۴۰۲* را شماره‌گیری کرد تا این بسته اینترنت رایگان فعال شود.

پس از این،‌ کاربران می‌توانند تا سقف ۱۰ گیگابایت از تلویزیون اینترنتی لنز یا بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو استفاده کنند.

این بسته اینترنت تخفیفی که براساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می‌شود، تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی اعتبار دارد و کاربران ایرانسل می‌توانند با استفاده از آن، تمام محتواهای موجود در لنز، محتواهای بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو را با اینترنت تمام‌بها مشاهده کنند.

برای استفاده از این بسته نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌ لنز و فیلیمو نیست و برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی کاربرد دارد که برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو اشتراکی تهیه نکرده‌اند و یا مایل به تماشای فیلم و سریال از روبیکا هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    10 گیگ نیست
    فقط ۲ گیگ میده

  • مهرداد

    من وایمکس دارم مدتیه که کند شده چه فایده داره پول میگیرن خدمات نمیدهند. کل ایران اینطوره همه در حال کلاه گذاشتن سر همدیگه هستن کار همه شده دلال بازی همه رومجبور کردن که اینطور زندگی کن که پا بزارن رو کول هموطنشون خودشون رو بکشونن بالا تا زنده بمونن زندگی اسفباری که هر روز ارزوی مرگ مسولینی رومیکنیم که اونا هم مثل خودمون انسانند ولی در مجموعه ای قرار گرفتند که اگر در مسیرشون قرار نگیرندیا تهدیدشده یا کشته خواهند شدیاد فیلمهای آدمخواران میفتم

  • ‌بی تا‌

    خیلی کلاهبرداری ایرانسل

  • ناشناس

    ۲گیگ میده اونم پولیه

  • ناشناس

    یا اینترنت جهانی میزاشتی یا حداقل ک میگی داخلی باشه میزاشتی کل برنامه داخلی رو پوشش بده مث آپارات مایکت ذره بین….. یعنی چی واقعا این کارا

  • بهزاد

    خبر کذب، پولیه۲ گیگ