کد مطلب: ۶۸۷۷۰۷

موضع‌گیری وزیر درباره کندی اینترنت/ دستور جدی رئیسی به وزیر ارتباطات + فیلم

موضع‌گیری وزیر درباره کندی اینترنت/ دستور جدی رئیسی به وزیر ارتباطات + فیلم

به گفته وزیر ارتباطات دو حادثه در مشهد و تهران باعث کند شدن اینترنت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر ارتباطات گفت: عدم رعایت اصول حرفه‌ای از سوی پیمانکاران علت حادثه کندی اینترنت بود. شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشترکین را بدهد.

مهر گزارش داد، ابراهیم رئیسی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در رابطه با وضعیت اختلالات شبکه ارتباطی و اینترنت ثابت و همراه در کشور گفت: وزارت ارتباطات با دقت و جدیت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در خدمات‌رسانی به مردم و فعالیت کسب‌وکارها و مشاغلی که در بستر فضای مجازی جریان دارد، ایجاد نشود.

در پایان این جلسه رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در آستانه اولین سالروز آغاز مردمی قرار داریم، گفت: رسانه‌ها به طور طبیعی در چنین مناسبت‌هایی به ارزیابی عملکرد دولت می‌پردازند و اگر وزرا و مدیران اجرایی نتوانند اطلاعات لازم در خصوص عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود را در اختیار رسانه‌ها بگذارند یا خود در اطلاع‌رسانی عملکردشان ابتکار عمل را در دست نداشته باشند، ممکن است روایت خدمات دولت، آنچنان که شایسته است صورت نگیرد.

رئیسی با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی مؤثر به مردم، اذعان داشت: صرف ارائه عدد و رقم و آمار پاسخگوی نیاز افکار عمومی نیست و باید اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی، هدفمند و معطوف به نیازهای افکار عمومی و شبهات مطرح شده در فضای رسانه‌ای کشور باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.