کد مطلب: ۵۴۳۷۸۱

سیگنال مثبت برای بیت‌کوین / گلدمن‌ساکس رمزارزها را به عنوان یک کلاس دارایی جدید معرفی کرد

سیگنال مثبت برای بیت‌کوین / گلدمن‌ساکس رمزارزها را به عنوان یک کلاس دارایی جدید معرفی کرد

سال گذشته گلدمن‌ساکس اعلام کرده بود که رمزارزها سرمایه‌گذاری بدی هستند. اما امروز در گزارش جدید خود اعلام کرد اوضاع تغییر کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گلدمن‌ساکس، یکی از مهمترین بانکهای جهان گزارشی را در حوزه رمزارزها منتشر کرد که محتوای آن برای این اکوسیستم قابل‌توجه است.

این گزارش با عنوان « رمزارز، یک کلاس دارایی جدید» هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است و فعلا در شبکه‌های اجتماعی میان سرمایه‌گذاران دست به دست می‌شود.

الکس کروگر، بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه ایک کپیتال (Aik Capital) و فعال حوزه رمزارز در توئیتر در خصوص این گزارش که در چند روز آینده در دسترس عموم قرار می‌گیرد گفت: « رمزارزها، یک کلاس دارایی جدید، گزارشی جامع از گلدمن‌ساکس»

این گزارش در خصوص ماهیت رمزارزها به عنوان یک دارایی جدید صحبت می‌کند و در آن نظرات متخصصان مختلف این حوزه نظیر مایکل نوگوراتز مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال، زک پاندل تحلیلگر گلوبال اف‌ایکس، مایکل گروناگر از چین‌آنالیز و منتقدانی چون نوریل روبینی را در خود جای داده است.
این گزارش مهمترین خصوصیات رمزارزهای پیشرو و فایده هر کدام را شرح داده است.

به عنوان مثال، این بانک معتقد است که بیت‌کوین به عنوان یک ارز با ارزش بازار بالا، ریپل به عنوان یک سیستم استقرار زمان حقیقی، اتریوم یک پلتفرم قراردادی هوشمند، BNB به عنوان یک توکن سودمند و پلکادات به عنوان یک بلاکچین با قابلیت‌ عملیات بینابینی خود را معرفی کرده‌اند. علاوه بر این این گزارش جزئیاتی از هر پروژه و ویژگی‌های منحصر به فرد آن فراهم کرده است.

گلدمن‌ساکس در این گزارش می‌نویسد که ارزش بیت‌کوین به بنیاد و استفاده و مقبولیت آن وابسته است. مایکل نووگراتز ادعا می‌کند که ورود سنگین سرمایه‌های موسسات و نهادها گواهی بر جذابیت رمزارزها و بلوغ این بازار است و می‌گوید: «جهان بیت‌کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش خوب پذیرفته و به آن باور دارد.»

مهمترین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باوعدهای دورغهایتان سرمردم کلاه میگذارید که کارخوبی انجام میدهید اگر لیاقت نگه داشتن بازار را نداشتید ازاول خودتان اعلام میکردید بازار بسته میشه هرکس میخواهد استعفائ بدهدبااین کارتان اداره کردن بازار رابدست کشورهای دیگه میدهیدوابروی خودتان وهمشهریانتان میبرید

  • علی

    معلومه خودت ارز خریدی،تمام تلاشتو می کنی،ترغیب مردم به این بازار واسه چیه

  • ناشناس

    سلام. از خبرهای به روزتون توی حوزه ارز دیجیتال واقعا تشکر می کنم.متشکر.