کد مطلب: ۶۱۹۸۶۷

گوشی‌ گیمینگ جدید لنوو / ویژگی‌های لژیون Y۹۰ چیست؟

گوشی‌ گیمینگ جدید لنوو / ویژگی‌های لژیون Y90 چیست؟

خبرهایی از مدل جدید گوشی‌های مخصوص بازی لنوو با نام لژیون Y90 به گوش می‌رسد و جزئیاتی از آن مشخص شده است. لژیون Y90 قرار بود که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی (Gaming) لنوو که در پاسخ به گوشی‌های مدل ROG ایسوس ساخته شده بودند به خوبی در کشور چین مورد استقبال قرار گرفتند. اکنون خبرهایی از مدل جدید این گوشی‌ها با نام لژیون Y90 به گوش می‌رسد و جزئیاتی از آن مشخص شده است.

این گوشی‌ها به سخت افزار قدرتمندی مجهز هستند و طراحی منحصر به فردی دارند. در ظاهر این گوشی خبری از طراحی‌های خشن نیست و طراحی آن برای یک گوشی مخصوص بازی بسیار هم ملایم و معمولی است. در پشت گوشی سیستمی قرار دارد که به گفته لنوو سیستم دو موتوره خنک شونده با هوا نام دارد. اطلاعات زیادی درباره این سیستم خنک‌‌سازی در دست نیست اما یکی از کارمندان لنوو گفته که این سیستم امکان بازی‌های طولانی مدت با نرخ فریم بالا را برای کاربر ایجاد می‌کند.

25e9014954a103ec6929aae95496a187

به نقل از digitaltrends در مدل لژیون Y90 از قوی‌ترین پردازنده موجود برای گوشی‌های اندروید (Snapdragon 8 Gen 1 chip) استفاده شده است. رم ۱۸ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی از ویژگی‌های آن است.

صفحه نمایش آمو ال‌ای‌دی این گوشی ۶/۹۲ اینچی است و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری دارد که شارژ سریع ۶۸ واتی را پشتیبانی می‌کند. دو موتور لرزاننده و دو درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی دارد که امکان شارژ شدن گوشی در هنگام بازی را فراهم می‌کند.

gsmarena 000 1

لژیون Y90 قرار بود که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. و احتمال اینکه به آمریکا برسد کم است.

قیمت احتمالی

احتمال دارد قیمت ایین مدل بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار یعنی ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.