کد مطلب: ۷۳۱۴۵۲

جریان QR کد کردن صندوق صدقات چیست؟

جریان QR کد کردن صندوق صدقات چیست؟

کد QR بر روری بیش از 19 هزار صندوق صدقه در سطح شهر تهران نصب شده است که می‌توانید با از این روش آسان‌تر صدقات خود را پرداخت کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برای پرداخت صدقه با موبایل کافی است کد دستوری #1*8877* را شماره‌ کنید.

به نقل از ایسنا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه امسال بیش از 19 هزار و 666 برچسب QR کد بر روی صندوق‌های صدقات سطح استان تهران نصب شده است،گفت: 117 هزار و 943 اشتراک حقیقی جدید برای QR کد در این مدت زمان جذب شده است

محمد دهرویه افزود: همچنین در هشت ماهه سال جاری 4 هزار و 157 اشتراک الکترونیکی جدید برای QR کد در بخش مشترکان حقوقی فعال شده است.

دهرویه تعداد کدهای QR فعال شده را در این مدت زمان 122 هزار و 100 کد عنوان کرد و گفت: QRکد از روش‌های نوین پرداخت صدقه است که مشترکان از طریق اسکن کد مشخص، می‌توانند به آسانی صدقات خود را به نیت خانواده‌های نیازمند پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: در هشت ماهه امسال مردم استان تهران با 21 هزار و 615 تراکنش از طریق QR کد 543 میلیون و 745 هزار تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: کد دستوری #1*8877* نیز به‌منظور ارائه صدقات از طریق تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

دهرویه با بیان اینکه این نهاد از طریق تلفن گویای 7355-021 آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم است، خاطرنشان کرد: همچنین مردم نیکوکار و خیّران می‌توانند از طریق تلفن گویای 7355-021 و شماره‌گیری عدد یک صدقات خود را از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: چنانچه شهروندان استان تهران درخواست QR کد برای پرداخت صدقات به شیوه الکترونیکی دارند می‌توانند با شماره تلفن 71392000 داخلی 116 تماس حاصل کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.