نایبرئیس مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط بازار ارز آیا کمبود ارز در کشور وجود دارد یا آنطور که برخی میگویند، مافیا در به وجود آمدن وضعیت دخیل است، گفت: مافیا یک قسمت کار است، نحوه مدیریت یک قسمت و میزان ارز و هزینه ارز هم قسمت دیگری است. همه این موضوعات باید روز سهشنبه در مجلس بررسی و درنهایت درخصوص آنها جمعبندی انجام شود.
مجمود بهمنی معتقد است در شرایط فعلی میتوان با مدیریت صحیح به راحتی قیمتی کمتر از ۲۰ هزار تومان را برای دلار داشت به شرط این که هر کسی جای خودش بنشیند. او میگوید: اقتصاد را باید با ابزارهای اقتصادی سامان داد نه با ابزارهای سیاسی. مشکل اینجاست که اقتصاد را سیاسی کردیم و مدیریت اقتصادی را کنار گذاشتیم.