کد مطلب: ۶۱۳۸۹۴

۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۱۵ دی / پیش‌بینی بازار دلار و طلا

حجم ویدیو: ۹.۸۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۹ دانلود ویدیو

شاخص کل بورس در معاملات امروز تنها ۲۹۴ واحد رشد داشت درصورتی که شاخص هم‌وزن روند نزولی داشت. قیمت دلار در بازار روند نزولی داشت و قیمت طلا و سکه کاهش یافتند. به گزارش تجارت‌نیوز، ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱٫۵ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید. در یک روز گذشته

شاخص کل بورس در معاملات امروز تنها ۲۹۴ واحد رشد داشت درصورتی که شاخص هم‌وزن روند نزولی داشت. قیمت دلار در بازار روند نزولی داشت و قیمت طلا و سکه کاهش یافتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱٫۵ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید. در یک روز گذشته قیمت بیت‌کوین با رشدی ۰٫۵ درصدی به ۴۶ هزار و ۸۳۵ دلار رسید.

این در حالی بود که اتریوم هم با بیش از یک درصد رشد به کانال ۳۸۳۰ دلاری رسید. بایننس‌کوین با رشدی اندک نسبت به روز گذشته همچنان در محدوده ۵۱۴ دلاری معامله می‌شود و سولانا هم وارد کانال ۱۷۰ دلاری شده است.

در میان ۱۰۰ رمزارز برتر بازار، ICP با بیش از ۲۰ درصد رشد بهترین عملکرد را داشته و دو ارز مینا و BTT هم به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ درصد رشد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در میان رمزهایی با بازدهی منفی هم IOTA، اسپل و CVX با بازدهی منفی ۵، ۴٫۵ و ۳٫۸ درصد، بدترین عملکرد را در بازار ۲۴ ساعت گذشته داشتند.

بورس

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۲۹۸ واحدی به سطح یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۱۲۷ واحدی رسید. با وجود روند تعادلی شاخص کل در معاملات امروز، شاخص کل هم‌وزن ۰٫۱۴ درصد افت داشت.

دو نماد شبندر و شپنا با معاملات مثبت خود، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و برکت و انرژی۳ هم نمادهای منفی تاثیرگذار بر شاخص بودند.

محمد خبری‌زاد کارشناس بازار سهام در هیمن رابطه گفت: «این روزها بورس مثل یک ماشین بدون استارت است که برای روشن شدن و حرکت باید هلش داد. خبری‌زاد عقیده دارد با تزریق حدود هزار میلیارد تومان می‌توان بورس را حرکت داد.»

طلا و ارز

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۵۳ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت سکه امروز با روندی افزایشی ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت نیم‌سکه شش میلیون ۶۶۰ هزار تومان تعیین شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.