حجم ویدیو: ۶۵.۵۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۳:۳۵ دانلود ویدیو

مهدی سماواتی، کارشناس بازارها در کافه بورس

زندگی خاص یک معامله‌گر پرریسک / هیچ‌وقت در صف خرید، خرید نمی‌کنم

از کودکی رویای ثروتمند شدن داشت. با این حال هم تدریس می‌کند، هم در بخش تولید فعال است و هم تحلیلگر و معامله‌گر حرفه‌ای بازارهاست. مهدی سماواتی خاطرات عجیبی دارد.تصمیمات پرریسکی گرفته و اکنون می‌گوید این روزها استرس کمتری دارم و آرامش زندگی خود را درگیر بورس نمی‌کنم. مدرس حوزه ریسک معتقد است: باید شش

از کودکی رویای ثروتمند شدن داشت. با این حال هم تدریس می‌کند، هم در بخش تولید فعال است و هم تحلیلگر و معامله‌گر حرفه‌ای بازارهاست.

مهدی سماواتی خاطرات عجیبی دارد.تصمیمات پرریسکی گرفته و اکنون می‌گوید این روزها استرس کمتری دارم و آرامش زندگی خود را درگیر بورس نمی‌کنم.

مدرس حوزه ریسک معتقد است: باید شش ماه وقت صرف کنی تا یک تصمیم‌گیری انجام بدهی و بعد حداقل شش سال به تصمیم خود پایبند باشی.

او می‌گوید موقع بروز خطا خود را سرزنش نمی‌کند و خطا را جزیی از ذات معامله‌گری می‌داند.

خاطرات تلخ و شیرین او را در گفتگو با ابراهیم علیزاده،سردبیر تجارت‌نیوز در قسمت دوم سری دوم کافه بورس ببینید.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمده‌اند تا از تجربیات خود سخن بگویند. قسمت اول سری دوم کافه بورس را در گزارش « کافه بورس مریم محبی » می‌توانید مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.