حجم ویدیو: ۲۳.۶۸M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۳ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

استراتژی‌های مناسب برای معامله اتر در سال ۲۰۲۳

ارز‌های دیجیتال نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه می‌کنند و عدم درک درست از استراتژی خرید و فروش آنها، باعث متضرر شدن سرمایه‌گذار خواهد شد. به گزارش تجارت‌نیوز، بسیار مهم است که بدانیم استراتژی‌های مناسب برای خرید و فروش اتر &#۸۲۱۱; دومین ارز دیجیتال محبوب در جهان – چیست؟ برای ورود به معاملات اتر باید نخست

ارز‌های دیجیتال نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه می‌کنند و عدم درک درست از استراتژی خرید و فروش آنها، باعث متضرر شدن سرمایه‌گذار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیار مهم است که بدانیم استراتژی‌های مناسب برای خرید و فروش اتر - دومین ارز دیجیتال محبوب در جهان - چیست؟

برای ورود به معاملات اتر باید نخست عوامل موثر بر حرکات قیمتی آن را شناسایی کرد. برای مثال با تکمیل مرج اتریوم، انتظار افزایش قیمت بالایی وجود داشت، اما با هجوم خرس‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرد.

همچنین باید توجه کرد که همبستگی زیادی میان بازار ارز دیجیتال و بیت کوین وجود دارد. اتر در حال حاضر همبستگی‌ای با ضریب ۰.۹ را با بیت کوین حفظ کرده است و به طور کلی می‌توان گفت تغییرات قیمت بیت کوین، نرخ بهره، سرمایه‌گذاری موسسات و وضعیت اقتصادی می‌توانند بر قیمت اتر تاثیر بگذارند. تریدر باید توجه داشته باشد که اتر مانند دیگر ارزهای دیجیتال، در زمان‌های خاصی از سال، بازدهی بهتری از خود نشان می‌دهد.

بر اساس آمارهای موجود، اتر در ماه‌های سپتامبر، جون و مارچ بدترین بازدهی را داشته است. به همین دلیل، خرید در قیمت‌های پایین طی این ‌ماه‌ها می‌تواند به صرفه باشد. بهترین ماه‌های بازدهی اتر اما، فوریه، اپریل و می هستند. سرمایه‌گذاران می‌توانند در این ماه‌ها، اترهای خود را با بالاترین قیمت به فروش بگذارند.

یکی از استراتژی‌های معامله اتر، روش متوسط هزینه دلاری است که به کاهش هزینه سرمایه گذاری‌ و حداقل کردن ریسک کمک می‌کند. در این استراتژی، سرمایه‌گذار بدون توجه به قیمت، در مقادیر کوچک و در بازه‌های زمانی مشخص، اقدام به خرید می‌کند. این استرا‌ژی برای معامله‌گران تازه‌کار در بازار مناسب است، چرا که نیاز به دانش تکنیکال بالایی ندارد. همچنین ترکیب این استراتژی و نوسانات فصلی می‌تواند سود مناسبی را نصیب معامله‌گر کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.