حجم ویدیو: ۸۳.۲۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۸:۰۰ دانلود ویدیو

پویا محمودیان در سی‌ودومین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور

بازاریابی دیجیتال، کلید رونق صنایع دستی (ویدئو)

سی‌ودومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از سوم تا نهم شهریور ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه در چهار سالن میزبان صنعتگران و هنرمندان فعال در حوزه صنایع‌دستی بود. تولیدکنندگان در این نمایشگاه به معرفی و فروش محصولات خود پرداختند. مثل سال‌های گذشته، دیجیکالا هم در این نمایشگاه ملی شرکت داشت تا

سی‌ودومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از سوم تا نهم شهریور 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه در چهار سالن میزبان صنعتگران و هنرمندان فعال در حوزه صنایع‌دستی بود. تولیدکنندگان در این نمایشگاه به معرفی و فروش محصولات خود پرداختند.
مثل سال‌های گذشته، دیجیکالا هم در این نمایشگاه ملی شرکت داشت تا پتانسیل‌های بستر آنلاین برای عرضه صنایع‌دستی را معرفی کند.
امیرحسین موسوی، مدیر روابط عمومی دیجیکالا در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: «امروز بیش از 30 هزار کسب‌وکار، تولیدکننده و فروشنده بدون واسطه به چهار میلیون مشتری روزانه بالقوه در مارکت‌پلیس دیجیکالا دسترسی دارند.» موسوی از معرفی دیجیکالا به‌عنوان یک برند ملی تحت عنوان استراتژی اصلی بازاریابی این شرکت یاد کرد. برندی که ارزش‌آفرین است و برای قدرمتندکردن کسب‌وکارهای دیگر کشور تلاش می‌کند.
پویا محمودیان، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی حضور تاجران، صادرکنندگان، بازرگانان، سایت‌های تجارت الکترونیک و حامیان صنایع‌دستی در کنار صنعت‌گران و هنرمندان را از نقاط مثبت این نمایشگاه دانست.
وی از افزوده‌شدن 300 کسب‌وکار جدید در این نمایشگاه به مارکت‌پلیس دیجیکالا را به فال نیک گرفت و گفت «ما در زمانی قرار گرفته‌ایم که بحث دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای نوین بازاریابی بسیار تاثیرگذار هستند و در سال رونق تولید، سایت‌هایی نظیر دیجیکالا می‌توانند در حمایت از صنعتگران و هنرمندان ایرانی و ارتقای جایگاه صنایع‌دستی نقش‌آفرینی کنند.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.