حجم ویدیو: ۴.۳۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

پیش‌بینی قیمت طلا و دلار / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۲۵ آبان

.در کنار کاهش قیمت دلار در بازار امروز قیمت طلا روند کاهشی داشت اما در مقابل قیمت سکه کمی افزایش یافت. شاخص بورس در معاملات امروز نزولی بود به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بازار سهام امروز بیش از هفت هزار و ۷۰۰ واحد ریخت و وارد کانال یک میلیون ۴۰۸هزار واحدی شد. بیت‌کوین در ۲۴

.در کنار کاهش قیمت دلار در بازار امروز قیمت طلا روند کاهشی داشت اما در مقابل قیمت سکه کمی افزایش یافت. شاخص بورس در معاملات امروز نزولی بود

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سهام امروز بیش از هفت هزار و ۷۰۰ واحد ریخت و وارد کانال یک میلیون ۴۰۸هزار واحدی شد.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد ریزش کرد و از محدوده ۶۵ هزار دلار به ۶۱ هزار دلار رسیده است.

بازار سهام

بورس در حالی امروز را نیز منفی به پایان رساند که دولت علی‌رغم وعده‌های حمایتی باز هم اقدام به عرضه اوراق خود کرد. تصمیمات شبانه دولت این روزها بیش از هر چیزی بازار سهام را تحت تاثیر قرار داده است.

بورس تحت تاثیر تصمیمات شبانه

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام گفت: در آغاز بازار امروز با فشار عرضه مواجه بودیم که به افت شدیدی منجر شد. در ادامه و با تخلیه این فشار اوضاع متعادل‌تر شد اما در نهایت بازار مجدد منفی شد. این روزها به طور کلی ارزش معاملات چنگی به دل نمی‌زند.

وی ادامه داد: بازار سهام تحت تاثیر تصمیمات شبانه دولت است. ابهامات موجود در عوامل تاثیرگذار بر بورس نیز بر این وضعیت دامن زده است.

ریزش بیت‌کوین تا کجا ادامه دارد؟

اولین قدم و یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تحلیل بیت‌کوین انتخاب بازده زمانی است. هر بازده زمانی تحلیل بلندمدت‌تر باشد نوسان‌های کوتاه‌مدت که ذات بازار رمزارزهاست را کمتر در نظر می‌گیرد و برای کسانی که سرمایه‌گذارن بلندمدت به شمار می‌روند مناسب‌تر است. مثلا کسانی که نمودار سه روزه بیت‌کوین را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند یک کانال صعودی را شناسایی می‌کنند که از اواخر ژوئن آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

اگرچه حالا بیت‌کوین در محدوده ۵۹ هزار دلار معامله می‌شود اما کارشناسان عقیده دارند این نوسان‌ها کوتاه‌مدت است و انتظار دارند بیت‌کوین تا پایان سال ۸۰ هزار دلار شود.

دامیننس بیت‌کوین کاهش پیدا کرده و سیگنال‌های تکنیکال نزول بیت‌کوین را نشان می‌دهند.

بازار طلا و ارز

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۲۵۴ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ به یک میلیون و ۲۴۶ هزار تومان رسید. قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا ۱۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ثبت شد. سکه در بازار آزاد امروز ۱۲ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار بازار امروز را با ثبات آغاز کرد اما پس از گذشت چند ساعت با روند کاهشی همراه شد و به کانال ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.