حجم ویدیو: ۴.۸۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز /پیش‌بینی بورس، طلا و دلار فردا

بازارهای مالی امروز چهارم آبان با روند صعودی شاخص بورس در کنار افت شاخص هم‌وزن و همچنین کاهش قیمت دلار همراه بود. بازار رمزارزها در یک روند نسبتا با ثباتی قرار دارند. به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز ۳۳۶ واحد رشد را ثبت کرد و در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار

بازارهای مالی امروز چهارم آبان با روند صعودی شاخص بورس در کنار افت شاخص هم‌وزن و همچنین کاهش قیمت دلار همراه بود. بازار رمزارزها در یک روند نسبتا با ثباتی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز ۳۳۶ واحد رشد را ثبت کرد و در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با ۳۵۰۰ واحد منفی در محدوده ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

پیش‌بینی بورس فردا‌

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار فردا به تجارت‌نیوز گفت: فردا شاخص مثبت است اما پرتفوی افراد تغییر خاصی را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فردا تعداد مثبت‌های بازار کم خواهد بود و کلیت بازار توانی برای رشد ندارد. با وجود آنکه از بورس به عنوان یک نهاد غیردولتی نام می‌برند اما تا دولت نخواهد روند بازار تغییری نمی‌کند.

بازار طلا

در بازار امروز اونس جهانی روند صعودی خود را حفظ کرد و در کانال ۱۸۰۰ دلار باقی ماند. اونس جهانی طلا در بازار امروز ۱۸۰۸ دلار قیمت خورد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز با توجه به افت حدود ۲۰۰ دلاری نرخ ارز، کاهش یافت و به قیمت یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه در بازار امروز در سایت اتحادیه طلا ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان اعلام شد اما در بازار حدود ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

بازار رمزارزها از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در محدوده ۶۲ هزار دلار تثبیت شده است و در فعلا در همین محدوده نوسان دارد.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۶۱ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم بین محدوده خنثی و اشباع خرید در حرکت است.

تحلیلگران مرکز تحقیقات مستقل فاندسترات اعلام کردند، بعد از رشد قیمت و ثبت سقف جدیدی در کانال ۶۷ هزار دلاری، در آینده نزدیک بیت‌کوین احتمالا به سطح ۹۰ یا ۱۰۰ هزار دلاری می‌رسد.

ارز دیجیتال scrt در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرده و بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال داشته.

دقت داشته باشید قیمت رمزارزها به صورت لحظه‌ای درحال تغییر است و ممکن است در زمان انتشار این ویدئو قیمت‌ها تغییراتی را ثبت کرده باشند.

در ویدئو زیر تغییرات قیمت‌ها و شاخص‌های بازارهای مالی را در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده می‌کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.