حجم ویدیو: ۵.۰۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

پیش‌بینی دلار و طلا و رمزارزها / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۸ آبان

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات بازارهای مالی امروز بورس روند منفی شاخص را ادامه داد و دلار و طلا در بازار امروز روند منفی داشتند. رمزارزها در بازار امروز روند با ثباتی را پشت سر گذاشتند و نوسان شدیدی را نداشتند. براساس گزارش صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین دلایل رشد بیت‌کوین اجماع نهنگ‌های

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات بازارهای مالی امروز بورس روند منفی شاخص را ادامه داد و دلار و طلا در بازار امروز روند منفی داشتند. رمزارزها در بازار امروز روند با ثباتی را پشت سر گذاشتند و نوسان شدیدی را نداشتند.

براساس گزارش صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین دلایل رشد بیت‌کوین اجماع نهنگ‌های بیت‌کوین بود. در حال حاضر هم حجم وسیعی از بیت‌کوین در دست نهنگ‌ها است و به نظر می‌رسد فعلا قصد فروش ندارند.

عرضه زیاد در قیمت پایین باعث شد تا نهنگ‌ها شروع به خرید و انباشت کنند. همچنین نهنگ‌ها دارایی خود را از اوایل این ماه افزایش دادند.

تعداد کیف‌ پول‌هایی که بیش از ۱۰۰ بیت‌کوین دارند حدود دو درصد افزایش داشته و به نظر می‌رسد نهنگ‌ها هنوز به افزایش قیمت امید دارند.

افزایش تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین نتیجه خوش‌بینی نهنگ‌ها نسبت به بازار است و جالب اینجاست که نهنگ‌ها زمانی که بیت‌کوین سقف جدیدی ثبت کرد نهنگ‌ها دوباره به خرید ادامه دادند.

جریان مبادله و نقل و انتقال بیت‌کوین از کیف پول به صرافی‌ها هم معیار خوبی برای تعیین شرایط بازار است. در حال حاضر نقل و انتقال نهنگ‌ها به صرافی‌های غیرمتمرکز به شدت کاهش پیدا کرده و این یعنی نهنگ‌ها فعلا قصد فروش ندارند.

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم آبان

نایب رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: علی رغم نوسان قیمت دلار، قیمت طلا از اول هفته تا روز چهارشنبه تنها ۲۰ هزار تومان گران شد اما قیمت انواع سکه‌ها تغییری نکرده است.

محمد کشتی‌آرای با اشاره به وضعیت بازار توضیح داد: مردم انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه ندارند. همین کاهش تقاضا، باعث ترکیدن حباب سکه شد. اکنون حباب سکه به ۲۸۰ هزار تومان رسیده است و این نشان می‌دهد تقاضایی برای انواع سکه در بازار وجود ندارد.

او با اشاره به پیش‌بینی خود درباره روند بازار طلا گفت: با توجه به شروع مذاکرات به نظر می‌رسد قیمت دلار روند با ثباتی داشته باشد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا هفته آینده ثابت باقی بماند و نوسان قیمت شدیدی نداشته باشد.

برخی فعالان بازار می‌گویند با توجه به میزان تورم اکنون دغدغه اصلی مردم تامین معیشت است. به همین دلیل تقاضا برای خرید مصنوعات طلا کاهش پیدا کرده.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.