کد مطلب: ۵۳۲۴۸۴

هوآوی از خودروی الکتریکی خود رونمایی کرد

حجم ویدیو: ۷.۵۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۰ دانلود ویدیو

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت مخابراتی و سازنده تلفن‌های همراه هوشمند از اولین خودروی الکتریکی خود رونمایی کرد. این شرکت با همکاری خودروسازی سرس (Seres)، شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی SF5 را عرضه خواهد کرد. این محصول ساخت SF موتورز، ۵۵۰ اسب بخار قدرت و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۴٫۷ ثانیه دارد. مارتین ابرهارد، یکی

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت مخابراتی و سازنده تلفن‌های همراه هوشمند از اولین خودروی الکتریکی خود رونمایی کرد. این شرکت با همکاری خودروسازی سرس (Seres)، شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی SF5 را عرضه خواهد کرد. این محصول ساخت SF موتورز، ۵۵۰ اسب بخار قدرت و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۴٫۷ ثانیه دارد.

مارتین ابرهارد، یکی از هم‌بنیان‌گذاران خودروسازی تسلا، با عنوان مهندس و محقق ارشد سرس فعالیت می‌کند. این مجموعه ادعا می‌کند دارای فناوری اختصاصی در ساخت باتری خودروهای هیبریدی و برقی است. با توجه به اینکه خط تولید SF موتورز در چین، تحت مالکیت دانگ‌فنگ (زیرمجموعه سوکون گروپ) اداره می‌شود؛ احتمالا خودروسازی دانگ فنگ با شرکت سرس همکاری فنی دارد.

هواوی ادعا می کند که برای ساخت موتور SF5 با سرس همکاری کرده است. این خودرو با یک موتور ۱.۵ لیتری و دو موتور الکتریکی تولید می شود تا در مجموع ۵۵۰ اسب بخار قدرت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۴.۷ ثانیه تأمین کند. برد SF5 در حالت تمام الکتریکی ۱۸۰ کیلومتر است و با شارژ کامل باتری و یک مخزن بنزین ، هزار کیلومتر را طی می کند.

SF5 که در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۱ رونمایی شد از نظر فناوری جدید نیست و این خودرو به‌زودی در نمایندگی‌های هواوی چین عرضه خواهد شد. در این ویدئو با محصول جدید هوآوی بیشتر آشنا شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.