خبر مهم:

حجم ویدیو: ۲۴.۶۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۶ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت رمزارزها تا پایان سال ۱۴۰۱

بازار کریپتو در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ با نوسانات بسیار شدید قیمت رمزارزها مواجه بود و همین امر باعث دشوارتر شدن کار پیش بینی این بازار شده است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار کریپتو در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ با نوسانات بسیار شدید قیمت رمزارزها مواجه بود و همین امر باعث دشوارتر شدن کار پیش بینی این بازار شده است.

این روزها وضعیت بازار رمزارزها به گونه‌ای است که بسیاری از فعالان را برای انجام معمالات دچار تردید کرده است. اما کارشناسان اعتقاد دارند با رصد روند نوسانات قیمت رمزارزها در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ می‌توان به چشم‌اندازی نسبتا مشخص از وضعیت این بازار در ۶ ماهه دوم سال رسید.

بیت‌کوین؛ نگاهی به قیمت رمزارزها

از فرودین امسال تا پایان شهریورماه و نوسانات پردامنه قیمت رمزارزها، بیت‌کوین در محدوده ۴۵هزار تا ۱۷ هزار دلار به ثبت رسیده که بی‌ثباتی را در این بازار به وجود آورد و تحلیلگران معتقدند این رمزارز در ۶ ماهه دوم سال نیز در محدوده ۱۰ هزار تا ۲۸ هزار دلاری به نوسانات خود ادامه خواهد داد.

برخی فعالان بازار نیز انتظار ریزش بیشتر این رمزارز را قبل از شروع یک روند صعودی قوی به سمت اهداف بالای ۲۰ هزار دلاری دارند. در مقابل عده‌ای نیز کف کنونی قیمت را در سطح ۱۷ هزار دلار می‌بینند و امیدوارند قیمت بار دیگر وارد فاز صعودی شود.

در هر دو سناریو با توجه به سیاست‌های کنونی فدرال رزرو و همبستگی قوی بازار کریپتو و بازار سهام ایالات متحده، این اتفاق نظر وجود دارد که بیت‌کوین در سقف حداکثر ۲۸ هزار دلاری و کف ۱۰ هزار دلاری تا پایان سال جاری نوسان قیمتی داشته باشد.

در بازار اتریوم چه گذشت؟

اتریوم نیز به عنوان دومین رمزارز برتر بازار در انتهای شش ماهه اول سال فرآیند مرج خود را به پایان رساند. با این که انتظارات برای افزایش قیمت این رمزارز بسیار زیاد بوده، اما تاکنون روند قیمتی، بابِ میل طرفداران اتریوم پیش نرفته است. البته باید توجه داشت که این رمزارز در شش ماهه ابتدایی سال در محدوده ۳۰۰۰ دلار تا ۸۸۰ دلار نوسان داشته است.

انتظارات قیمتی برای اتریوم در شش ماهه دوم سال، بازه بزرگتری را نسبت به بیت‌کوین شامل می‌شود. به طوری که برخی تحلیلگران انتظار دارند اتریوم تا پایان سال جاری بین بازه ۸۰۰ تا ۴۵۰۰ دلار نوسان قیمتی داشته باشد. این در حالی است که شرایط کنونی اتریوم در صورت موفقیت اهداف آتی این پروژه، می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز برای علاقه‌مندان دنیای کریپتو باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.