حجم ویدیو: ۹۲.۳۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۶:۴۷ دانلود ویدیو

مهدی سوری، کارشناس بازارها در کافه بورس

مهمتر از پول حس خوب است / چون شادم، پس ثروتمندم

معلم سرمایه‌گذاری است و با سابقه چندین ساله تدریس در حوزه سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی، می‌گوید برای تفریح تدریس می‌کند و از تدریس احساس خوبی دارد. مهدی سوری از نحوه آشنایی خود با بازار سهام تا روزهای موفقش در این بازار سخن می‌گوید و یکی از بهترین روش‌های خرید را تابلوخوانی می‌داند. این معامله‌گر حرفه‌ای

معلم سرمایه‌گذاری است و با سابقه چندین ساله تدریس در حوزه سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی، می‌گوید برای تفریح تدریس می‌کند و از تدریس احساس خوبی دارد.

مهدی سوری از نحوه آشنایی خود با بازار سهام تا روزهای موفقش در این بازار سخن می‌گوید و یکی از بهترین روش‌های خرید را تابلوخوانی می‌داند.

این معامله‌گر حرفه‌ای بورس و تحلیگر بازارهای مالی با حضور در برنامه کافه بورس، خاطرات تلخ و شیرین خود را روایت می‌کند. او می‌گوید سرمایه‌گذاری بدون ریسک امکان‌پذیر نیست و ما برای این معامله نمی‌کنیم که برنده بازار باشیم بلکه معامله می‌کنیم که پولدارتر شویم.

«مهمتر از پول حس خوب است»، «خوشبختی مالی در این نیست که همه چیز را داشته باشید بلکه در رشد مداوم است»، «بزرگترین سرمایه من اعتماد مردم و حس خوب خودم از کارهاست» و «همیشه ثروتمند بودم، چون شاد بودم» این‌ها از جمله اظهارات قابل توجه این استاد بازار سهام است.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» با اجرای ابراهیم علیزاده را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه نیز مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمدند و از تجربیات خود سخن گفتند. این فصل هم در ایام نوروز پخش شد که جزئیات کامل آن را در «کافه بورس نوروز ۱۴۰۰» می‌توانید مشاهده کنید.

فصل سوم کافه بورس نیز از روز جمعه، ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده که قسمت اول آن مصاحبه با علیرضا کریمیان بوده که می‌توانید این ویدیو را در « کافه بورس علیرضا کریمیان » مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.