حجم ویدیو: ۴۱.۱۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۶:۵۴ دانلود ویدیو

پیمان مولوی، کارشناس بازارها در کافه بورس

بازارها مثل سورتمه هستند / به بورس و هیچ بازار دیگری تعصب ندارم

  بازارها مثل سورتمه هستند. هر بالارفتنی حتما پایین آمدن را هم داردو برعکس. پیمان مولوی به این موضوع ایمان دارد و برای همین می‌گوید نبود توازن در هر بازاری در بازارهای دیگر جبران می‌شود. این کارشناس بازارهای مالی با حضور در برنامه کافه‌بورس در گفتگو با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز از دوران کودکی تا

بازارها مثل سورتمه هستند. هر بالارفتنی حتما پایین آمدن را هم داردو برعکس. پیمان مولوی به این موضوع ایمان دارد و برای همین می‌گوید نبود توازن در هر بازاری در بازارهای دیگر جبران می‌شود.

این کارشناس بازارهای مالی با حضور در برنامه کافه‌بورس در گفتگو با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز از دوران کودکی تا معامله‌گری خود را روایت و به نکاتی اشاره می‌کند که احتمالا در معاملات در بازارها می‌تواند برای هرکسی کاربرد داشته باشد.

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمده‌اند تا از تجربیات خود سخن بگویند.

قسمت اول سری دوم کافه بورس را در گزارش «کافه بورس مریم محبی» می‌توانید مشاهده کنید.

قسمت دوم سری دوم کافه بورس را هم در گزارش «کافه بورس مهدی سماواتی » می‌توانید مشاهده کنید.

قسمت سوم سری دوم کافه بورس را هم در گزارش «کافه بورس مهشید داداش‌زاده» می‌توانید مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.