فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۸۰۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ / نرخ ۷ محصول تغییر کرد + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 3 مرداد ۱۴۰۳ / نرخ 7 محصول تغییر کرد + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 3 مرداد 1403 پس از یک دوره کوتاه ریزشی به حالت نوسانی برگشت؛ طوری‌که هفت محصول با تلاطم مواجه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات بهمن موتور امروز 3 مرداد 1403 با روند نزولی که در هفته‌های اخیر پیدا کرده بود، امروز به حالت نوسانی برگشته است. این نوسان از 10 میلیون تا 95 میلیون تومان است. البته تعداد زیادی از محصولات این شرکت و خودرو‌های مونتاژی با روند ثابت به کار خود ادامه دادند.

گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی امروز به حالت نوسانی بیشتر به‌صورت افزایشی برگشته‌اند و شرکت بهمن موتور از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت محصولات بهمن موتور

قیمت بازار تعداد از محصولات این شرکت با روند نوسانی به کار خود ادامه دادند.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از نوسانی‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور، در طول یک هفته گذشته با روند نزولی 80 میلیون تومان ارزان‌تر شده بود که از ابتدای معاملات امروز با کاهش 10 میلیون تومان دیگر جمعاً 90 میلیون تومان ریزش کرده و به نرخ دو میلیارد و350 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

فیدلیتی (5 نفره) در شمار محصولات لوکس این شرکت، در طی نوساناتی که غالباً به صورت کاهشی بوده امروز با روند صعودی بر خلاف روز‌های گذشته به کار خود ادامه داد و با افزایش 20 میلیون تومان به محدوده یک میلیارد و 900 هزار تومان رسید.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نزولی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است در حال حاضر این خودرو با افت 95 میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و 800 میلیون تومان در بارار معامله می‌شود.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی با رشد 10 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 320 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.