فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۰۶۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳/ کدام محصول ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 14 مرداد 1403/ کدام محصول 80 میلیون تومان گران شد؟ + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 14 مرداد 1403 مانند روز گذشته به روند نوسانی خود ادامه داد. این تغییر قیمتی در بین محصولات از دو میلیون تومان تا 80 مییلون تومان گزارش می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات بهمن موتور امروز 14 مرداد 1403 با تغییر در 11 محصول معاملات خود را آغاز کرد؛ که در هفت محصول روند نزولی و پنج محصول دیگر با روند افزایشی مواجه شدند و تنها ون باری اینرودز با قیمت روز گذشته باقی ماند.

گفتنی است که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی از اوایل هفته به حالت نوسانی برگشته اند و در حال حاضر همچنان به این روند ادامه دادند.

قیمت محصولات بهمن موتور

قیمت بازار تمامی محصولات بهمن موتور به استثنای یک محصول نوسانی شد.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از نوسانی‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور، در طول یک هفته اخیر 40 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و امروز نیز 15 میلیون تومان دیگر رشد کرده و به قیمت دو میلیارد و 425 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی E-QM5 در طول یک ماه اخیر روند نزولی به خود گرفته بود و امروز نیز با افت 75 میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و 380 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور قبلاً بالای سه میلیارد تومان در بازار معامله می‌شد.

پیکاپ G9 خودروی که ظرفیت باربری و قابلیت خارج از جاده را دارد امروز با رشد 80 میلیون تومانی به نرخ سه میلیارد و 420 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

فیدلیتی (7 نفره) در شمار محصولات دیگر بهمن موتور با ریزش 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 930 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.