فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۲۷۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

معامله په په با ۵۰ درصد زیر ارزش واقعی / آیا فرصت خوبی برای خرید این میم کوین است؟

معامله په په با 50 درصد زیر ارزش واقعی / آیا فرصت خوبی برای خرید این میم کوین است؟

داده‌های بازار نشان می‌دهند میم کوین مشهور په په در ناحیه‌ای کلیدی برای رشد قیمتی قرار گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز،

داده‌های اخیر نشان می‌دهند میم کوین په‌په که بر پایه شبکه اتریوم است، فرصت خرید خاصی را برای معامله‌گران فراهم کرده است. حجم معاملات په‌ په در روز گذشته، بیش از 48 درصد افزایش یافته است و این مساله می‌تواند نشان‌دهنده جلب دوباره توجه‌ها به این میم کوین مشهور باشد. 

با وجود افزایش حجم معاملات این میم کوین، په‌ په بیش از 42 درصد ارزش خود را طی 90 روز گذشته از دست داده است. این اتفاق ضررهای شدیدی به سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت این میم کوین وارد کرده است.  

آیا زمان خرید په‌ په در وضعیت اشباع فروش است؟

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) برای په‌‌ په برابر با 1.34 است. این شاخص کلیدی به معامله‌گران کمک می‌کند تا متوجه شوند ارزش کل بازار در چه وضعیتی قرار دارد؛ یعنی آیا رمز ارز مد نظر بیش از حد ارزش‌گذاری شده است و حباب قیمتی وجود دارد یا اینکه رمز ارز زیر ارزش واقعی خود قرار دارد.

pepe-price-is-undervalued-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

عدد بالاتر در این شاخص نشان‌دهنده آن است که سرمایه‌گذاران در انتظار سود تحقق‌نیافته بیشتری هستند و از همین رو ممکن است انگیزه فروش داشته باشند. برعکس، عدد پایین‌تر در این شاخص نشانگر آن است که سرمایه‌گذارانی که در ضرر قرار دارند، انگیزه کمتری برای فروش دارایی رمز ارزی خود در قیمت کاهش‌یافته دارند. 

در بیست و هشتم ماه مه، این شاخص برای په‌ په به 3.29 رسید و این اتفاق همزمان با رکورد شکنی بالاترین قیمت این میم کوین رخ داد. شاخص 1.3 فعلی که همزمان با قیمت 0.0000071 دلاری په‌ په است، می‌تواند نشان دهد این میم کوین به کف قیمتی برخورد کرده است. در این صورت، په‌ په پایین‌تر از حد در بازار ارزش‌گذاری شده است و می‌تواند آماده رالی جدید قیمتی باشد. 

پیش‌ بینی قیمت میم کوین په‌ په

در چارت روزانه، این میم کوین توانسته ترند کاهشی خود در روزهای شنبه و یکشنبه را بشکند و از 0.0000066 دلار به 0.0000070 دلار افزایش یابد. در زمان نگارش این گزارش، په‌ په با قیمت 0.0000070 دلار معامله می‌شود و در محدوده تقاضا قرار گرفته است. این میم کوین ممکن است بتواند به بالای سطح 61.8 درصدی اصلاحی فیبوناچی با قیمت 0.0000079 برسد. این نقطه ممکن است مقاومت بعدی برای په‌ په باشد. با وجود این، در صورتی که فشار خرید افزایش یابد، این میم کوین می‌تواند از سطح مقاومت مذکور نیز عبور کند. 

یکی دیگر از نواحی قیمتی کلیدی برای په‌ په سطح میان 0.0000093 تا 0.0000095 دلار است که په‌ په در گذشتن از آنها در گذشته ناموفق بوده است. در صورت عبور از این نواحی، تارگت بعدی قیمتی حدود 0.000010 دلار و 53 درصد بالاتر از قیمت فعلی خواهد بود. 

pepe-long-term-price-analysis-1536x868-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.