کد مطلب: ۸۹۲۰۷۷

نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳:

کمیسیون تلفیق ۵ روز کلیات بودجه ۱۴۰۳ را بررسی خواهد کرد

کمیسیون تلفیق ۵ روز کلیات بودجه ۱۴۰۳ را بررسی خواهد کرد

نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق امروز ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. کمیسیون تلفیق به مدت ۵ روز کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهد کرد و سپس گزارش آن را به صحن علنی مجلس ارسال می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدرضا رضایی‌کوچی، نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳  با اشاره به اینکه امروز رئیس جمهور لایحه بودجه سال 1403 را تقدیم مجلس کرد،گفت: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق امروز ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. کمیسیون تلفیق به مدت ۵ روز کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ را  بررسی خواهد کرد و سپس  گزارش آن را به صحن علنی  مجلس ارسال می‌کند.

با توجه به ماده ۱۸۲ اصلاحی آیین نامه داخلی مجلس، امروز بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور مربوط به ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور و سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی­ های سرمایه­ ای و مالی و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه تقدیم مجلس شد.

بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه نیز حداکثر ۱۰ روز از زمان ابلاغ بخش اول به مجلس ارسال می شود.

آیین‌نامه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در جلسه امروز آئین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بررسی و تصویب شد.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق از هفته آینده بررسی کلیات لایحه بودجه را با حضور برخی از وزرا و مسئولین در دستور دارد و احتمالا گزارش کمیسیون درباره کلیات بودجه روز سه‌شنبه هفته آینده به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

زارع همچنین با اشاره به حضور منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمسیون گفت که آقای منظور گزارشی از ویژگی‌های بودجه سال ۱۴۰۳ و تغییر رویکردها در زمینه هایی نظیر واقعی سازی ارقام بودجه، توجه به عدالت در تخصیص منابع، ارتقا عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و مقایسه اعتبارات مصوب و عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه کرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت که قیمت فروش هر بشکه نفت در بودجه ۷۱ دلار پیش‌بینی شده است.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.