خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۱۲۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۴ آذر ۱۴۰۲ / نوسانات محدود در کف کانال ۲ میلیون واحدی

پایان بورس امروز 4 آذر 1402 / نوسانات محدود در کف کانال 2 میلیون واحدی

بورس امروز به نحوی رقم خورد که شاخص‌های کل و هم‌وزن با افت اندک روبرو شدند اما ارزش معاملات خرد در سطح چهار هزار میلیارد تومان حفظ شد. امروز همچنین تراز پول حقیقی در بازار مثبت بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس تهران دو هزار و 314 واحد افت کرد و معادل 0.11 درصد پایین رفت تا در سطح دو میلیون و 20 هزار واحدی متوقف شود. در همین حال، شاخص هم‌وزن نیز 493 واحد معادل 0.07 درصد افت کرد و تا ارتفاع 705 هزار و 731 واحدی پایین آمد.

در سمت دیگر بازار، شاخص کل فرابورس با افت اندک 9.17 واحدی، معادل 0.04 درصد پایین رفت و در سطح 25 هزار و 103 واحدی قرار گرفت.

4 آذر

حجم و ارزش معاملات خرد

امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به 6 میلیارد و 700 میلیون برگه سهم رسید. در همین حال ارزش معاملات خرد در سطح چهار هزار میلیارد تومانی پایداری کرد و به رقم چهار هزار و 41 میلیارد تومان رسید.

امروز همچنین سهام خرد شاهد ورود 43 میلیارد تومانی پول حقیقی بودند در حالی که صندوق‌های درآمد ثابت زیر سایه ریسک مالیاتی جدید، خروج 315 میلیارد تومانی پول حقیقی را تجربه کردند.

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز سه سهم کترام، های وب و فصبا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های های وب، شستا و خساپا به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وبهمن با افزایش 6.99 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، سنیر نیز با افت 6.99 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های های وب، بورس و کترام تعلق گرفت. همچنین سهم‌های بورس، مادیرا و ولپارس نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای خزامیا، سنیر و ونوین خروج پول هوشمند داشتند

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های سنور، قستو و وهنر رقم خورد. همچنین پکرمان در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد ثاژن بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.