کد مطلب: ۸۸۲۲۰۷

مجلس به دنبال ثبات بازار سرمایه/ رشد اقتصادی ٨ درصدی با حمایت دولت از بورس

مجلس به دنبال ثبات بازار سرمایه/ رشد اقتصادی ٨ درصدی با حمایت دولت از بورس

علی بابایی کارنامی گفت: در برنامه هفتم توسعه سعی شده تمام سیاست‌ها به سمت حمایت از بازار سرمایه، اقتصاد کشور و حمایت از سرمایه‌های خرد و کلان حرکت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری ، با بیان اینکه با مرور کلی تمامی مصوبات مجلس طی دو سال اخیر می‌توان شاهد حمایت مجلس از بازار سرمایه بود، گفت: این مصوبات در جهت و مسیر ثبات‌بخشی به بازار سرمایه و حمایت از آن حرکت کرده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم افزود: برنامه 5 ساله هفتم توسعه چند پیام اساسی دارد؛ نخست اینکه تکلیف بسیاری از دستگاه‌ها و سیاست‌های پولی و مالی کشور را با نگاه حمایت حداکثری از تولید و سرمایه گذاری در بازار سرمایه به طور مستقیم و غیر مستقیم مشخص و و مقرر کرده اقدامات لازم برای آن صورت گیرد.

بابایی کارنامی عنوان کرد: همچنین در برنامه هفتم توسعه سعی شده تمام سیاست‌ها به سمت حمایت از بازار سرمایه، اقتصاد کشور و حمایت از سرمایه‌های خرد و کلان حرکت کند و فعالیت بانک‌ها در بحث تامین مالی به عنوان رقیب بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی و نهادهای نظارتی محدود شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مجلس به دنبال ثبات بازار سرمایه است و قوانین نیز به این سمت و سو در حال حرکت است. امیدواریم در سایه حمایت دولت از بازار سرمایه، شاهد رشد 8 درصدی اقتصادی باشیم.

منبع: سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.