کد مطلب: ۸۸۷۴۹۲

واکنش رسمی سپاهان به رای بازی با الاتحاد / رای AFC علیه سپاهان تکذیب شد؟

واکنش رسمی سپاهان به رای بازی با الاتحاد / رای AFC علیه سپاهان تکذیب شد؟

شب گذشته اخباری مبنی بر ابلاغ رای دیدار سپاهان – الاتحاد منتشر شد و خبرهای حاکی از رای AFC به سود تیم عربستانی بود. با این حال امروز محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار توئیتی این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح امروز محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار توئیتی خبرهای حاکی از رای AFC به سود تیم عربستانی را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود نوشت:

«هنوز هیچ خبری در سایت رسمی AFC در خصوص رأی اولیه دیدار ⁧سپاهان⁩ و الاتحاد منتشر نشده است. این شتاب‌زدگی و بعضاً ذوق‌زدگی که در برخی افراد مشاهده می‌شود، بیانگر مسائل بسیاری است. به خیال خام‌شان می‌خواستند روی تمرکز تیم سپاهان برای دیدار امروز اثر بگذارند.»

ماجرای رای AFC علیه سپاهان چه بود؟

روز گذشته برخی منابع مدعی شدند کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را در مورد بازی برگزار نشده سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده است.

بر این اساس سپاهان اصفهان 3 بر صفر بازنده اعلام شد و همچین این باشگاه به پرداخت 200 هزار دلار جریمه نقدی و سه بازی خارج از خانه محکوم شده است. البته این خبر هنوز به طور رسمی توسط سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است.

به نقل از فارس، مسابقه دو تیم قرار بود 10 مهرماه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، اما این بازی به دلیل عدم حضور تیم الاتحاد در میدان و ترک ورزشگاه برگزار نشد که قرار بود کمیته انضباطی AFC رای خود را در این خصوص ارائه بدهد.

پیش از این ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفته بود: تصمیم برای لغو بازی دوشنبه شب تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سوی ناظر این دیدار صادر شده و تیم میهمان (الاتحاد) از این دیدار انصراف نداده است.

در رای اعلامی AFC آمده سپاهان ۳ بازی در ورزشگاه نقش جهان حق میزبانی ندارد اما اشاره‌ای به اینکه این تیم نمی‌تواند در ایران میزبان باشد نشده است. البته با توجه به اینکه ورزشگاه فولاد شهر برای استفاده از VAR تاییدیه ندارد، مشخص نیست آیا تیم اصفهانی می‌تواند بازی‌های خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کند یا مجبور است در خارج از کشور میزبان حریفان آسیایی خود باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.