فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۵۰۰

آهن باکس مرجع قیمت پروفیل و قوطی فولادی

آهن باکس مرجع قیمت پروفیل و قوطی فولادی

در این مطلب به معرفی سایت آهن باکس بعنوان یک مرجع معتبر در زمینه قیمت انواع پروفیل و قوطی آهن خواهیم پرداخت.

در این مطلب به معرفی سایت آهن باکس بعنوان یک مرجع معتبر در زمینه قیمت انواع پروفیل و قوطی آهن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که این سایت متعلق به شرکت "فرداد تجارت آهن اسپادانا" می باشد. این شرکت از معتبرترین بازرگانی های آهن فروشی در شهر اصفهان است که مشتریان متعددی را در سراسر ایران نیز تغذیه می کند.

پروفیل های آهنی از پر مصرف ترین مقاطع فولادی هستند. این نوع از آهن آلات به دو دسته پروفیل باز و پروفیل بسته تقسیم و قوطی آهن به دلیل ماهیت ظاهری که دارد در دسته بسته قرار می گیرد.

شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا

شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا به مدیریت آقای عبدالرسول امیریوسفی در بازار آهن فعالیت دارد. این شرکت زیر مجموعه هولدینگ سورین کیان مهر اسپادانا است که فعالین بازار آهن این دو شرکت را به اعتبار مدیریت دو مجموعه، آقای امیریوسفی می شناسند.

این بازرگانی از قطب فولاد ایران انواع مقاطع فولادی و آهن آلات را به تمامی شهرهای کشور ارسال می کند که پروفیلها و قوطی های آهنی نیز در زمره این محصولات قرار دارند.

قیمت روز انواع پروفیل باز در سایت آهن باکس

پروفیل های باز کاربردهای متنوعی دارند. از آنها در ساخت انواع چهارچوب فلزی در و پنجره تا مقاطع مورد نیاز در ساخت و ساز ساختمان و سوله استفاده می کنند.

پروفیل چهارچوب فلزی: چهارچوب های فلزی نقش پررنگی در زیبا سازی ساختمان ها ایفا می کنند. چارچوب های داخلی منازل از عمده بخش های ساختمان است که از انواع این محصول در ساخت آن ها استفاده می شود.

چهارچوب فلزی فرانسوی: چهارچوب فرانسوی از انوع چهارچوب فلزی در و پنجره است که قیمت آهن در Ahanbox به روز می باشد. کارشناسان فروش در شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا همواره در طول ساعات کاری شرکت از طریق تماس با تولید کنندگان (شاهین فلز سپاهان) و صاحبان بار، جدیدترین و به روز ترین قیمت های موجود در بازار را استخراج و در جداول قیمتی درج می نمایند.

901-1

چهارچوب فلزی مکزیکی: چارچوب های مکزیکی از نظر کاربرد دقیقا همانند فرانسوی بوده و فقط از نظر ظاهری دارای تفاوت هستند. از این مقاطع نیز در زیباسازی ورودی درب های داخلی ساختمان مانند درب ورودی خانه، درب های اتاق ها و درب های سرویس بهداشتی و حمام بهره می گیرند. خریداران می توانند بروزترین قیمت انواع پروفیل چارچوب مکزیکی را در این سایت مشاهده و بررسی نمایند.

چهارچوب فلزی ساده: نوعی از چهارچوب فلزی است که از نظر ظاهری کاملا ساده و بدون انحنا می باشد که در عین سادگی از دید بسیاری از سازندگان زیبایی خود را نیز دارد. قیمت روز این محصول در سایت آهن باکس بصورت روزانه و آنلاین منتشر و به روز رسانی می شود.

پروفیل زد (Z Purlin): از پروفیل های زد به وفور در ساخت سوله استفاده می شود. علاوه بر این به دلیل تحمل بارهای کششی توسط این محصول، از آن در سقف های شیب دار منازل و پارکینگ های مسقف نیز بهره می گیرند. در ایران کارخانه شاهین فلز سپاهان بعنوان بزرگ ترین تولید کننده پروفیل زد شناخته می شود.

آبراه سوله (آبرو | Water Gutter): از دیگر مقاطع پروفیلی، آبروهای سوله است که از آن ها برای مهار آب ناشی از بارش برف و باران استفاده می شود و قیمت آن عمدتا برای سوله سازها دارای اهمیت ویژه ای می باشد. این محصول فولادی در انواع یک لبه؛ دو لبه؛ لندنی و جعبه ای در بازار اهن موجود است که شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا از معتبرترین تامین کنندگان آن به حساب می آید.

قیمت انواع قوطی مربع و مستطیل (نوع بسته)

قوطی آهن را می توان بعنوان یک محصول فولادی استراتژیک و مهم معرفی نمود. به دلیل ماهیت کاربردی که دارد این روزها بسیاری از پروژه هایی که تا قبل از گرانی ها با تیرآهن و میلگرد توسعه می یافت، اکنون توسط پروفیلهای قوطی توسعه می یابد.

این نوع از پروفیلها را بر اساس سایز خریداری می کنند که قوطی آهن مربع با سایز 2*2 و 3*3 و 4*4 از پر تقاضا ترین نوع قوطی در بازار اهن ایران هستند. از طرف دیگر نوع مستطیلی این مقطع نیز شامل سایزهای پرمصرفی چون 40*80، 60*30 است که در ساخت انواع سازه کاربرد دارند.

در صورتی که به دنبال یک مرجع جامع و به روز در زمینه اطلاع رسانی قیمت پروفیل و قیمت قوطی آهن هستید و همچنین تمایل دارید این مقاطع را بصورت اعتباری خریداری کنید به آدرس www.ahanbox.com مراجعه نمایید.

شرایط خرید اعتباری از آهن باکس

طبق بررسی های انجام شده، مدیریت این شرکت یک سقف اعتبار برای خریداران حقیقی و یک سقف اعتبار هم برای خریداران حقوقی در نظر گرفته که به شرح زیر می باشد:

  • سقف اعتبار اشخاص حقیقی: تا 1.000.000.000 تومان بصورت چک یا اقساطی
  • سقف اعتبار اشخاص حقوقی: تا 10.000.000.000 تومان
  • امتیاز مناسب در شبکه بانکی کشور
  • عدم بدهی معوقه بانکی
  • دسته چک معتبر و بدون برگه برگشتی

از شرایط تخصیص اعتبار به مشتریانی است که قصد دارند بخشی از آهن آلات پروژه های خود را بصورت اقساطی با چک خریداری نمایند.

امیدواریم با خرید از این شرکت بازرگانی آهن فروشی در اصفهان، تجربه ای لذت بخش را بدست آورده و بازخورد خوب خود از معرفی این مجموعه را با سایر فعالین صنعت فولاد کشور به اشتراک بگذارید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.