فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۵۳۲

قرعه‌کشی اینستاگرام چگونه باعث افزایش تعامل پیج می‌شود؟

قرعه‌کشی اینستاگرام چگونه باعث افزایش تعامل پیج می‌شود؟

قرعه کشی اینستاگرام دنبال کننده ها را تشویق به مشارکت می کند. مهم ترین هدف صفحات از قرعه کشی افزایش تعداد دنبال کننده است. همه ما از این که در بسترهای مختلفی شانس خود را برای برنده شدن در معرض آزمون قرار دهیم خوشحال می شویم. اینستاگرام فضایی است که همه چیز با سرعت بالایی در آن منتشر می شود و به طور حتم خبر قرعه کشی یک صفحه در سرعتی باورنکردنی به گوش مخاطبان خواهد رسید. مخاطبانی که ممکن است تا الان از وجود شما خبر نداشتند و حتی کالاها و خدمات و نوع فعالیت شما را نمی شناختند.

وقتی مخاطبان در یک قرعه کشی واقعی شرکت کنند و شاهد دریافت جوایز باشند، به طور حتم به صفحه برگزارکننده اطمینان خواهند کرد. چه بسا که نه تنها بعد از تمام شدن قرعه کشی همچنان دنباله رو شما باقی بمانند، بلکه کم کم به یکی از مخاطبان پر و پا قرص شما نیز بدل خواهند شد؛ مخاطبانی که راهی تا تبدیل شدن به مشتری ندارند. برای قرعه کشی می توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد که سایت ها و نرم افزار شمارشگر کامنت مختلفی برای این کار در دسترس هستند.

نحوه برقراری قرعه کشی اینستاگرامشقرعه کشی اینستاگرام سرعت افزایش دنبال کننده را بالا می برد. ایجاد شفافیت در شیوه اجرای قرعه کشی و انتخاب برندگان منجر به جلب اعتماد مخاطبان می شود و در آنها حسی خوب را به جریان می اندازد. آنها با این مسئله مواجه می شوند که درست است این فضا مجازی است اما اتفاقات واقعی هم در آن می افتد. این که جایزه قرعه کشی از بین کالاها و خدمات خود صفحه باشد موجب می شود که ارتباط مخاطبان برنده با صفحه ادامه پیدا کند. حتی مخاطبانی که تا به الان دنبال کننده صفحه نبودند. خدمات رایگان، مدت زمان بیشتر ضمانت رایگان و اختصاص دادن کوپن تخفیف می توانند جوایز مناسبی باشند.

وقتی برای قرعه کشی از مسابقه کامنت، لایک و تگ استفاده می شود نیاز به ربات قرعه کشی اینستاگرام است که بتواند به طور دقیق این کار را انجام دهد و مخاطبان را به این تفکر نزدیک نکند که تقلبی در کار بوده است. این کار با استفاده از ربات یا اپلیکیشن ها به صورت تصادفی انجام می گیرد. برقراری قرعه کشی به شکل سنتی تقریباً ناممکن است و احتمال خطا را بالا می برد که موجب بی عدالتی می شود و در نهایت نارضایتی مخاطبان را به دنبال خواهد داشت.

معرفی سایت های خارجی قرعه کشی اینستاگرام

قرعه کشی اینستاگرام موجب می شود که اینگیجمنت صفحه افزایش یابد و در اکسپلورر مخاطبان بیشتری به صفحه سر بزنند. دیده شدن صفحه به بالا رفتن مخاطبان منجر می شود. یکی از بهترین ابزارهای قابل استفاده برای یک قرعه کشی منصفانه سایت ها هستند. این سایت ها به طور رندومی برنده ها را انتخاب می کنند. بعضی از آنها کار قرعه کشی را به شکل رایگان انجام می دهند و برخی دیگر برای آن هزینه دریافت می کنند.

روش های پرداخت برای ایرانی ها دشوار است و برنامه های ایرانی برای ما گزینه های بهتری هستند. بیشتر وب سایت های قرعه کشی به لینک پست مد نظر نیاز دارند تا بتوانند قرعه کشی را پیش ببرند. برای این کار باید به صفحه اینستاگرام خود بروید و پست مد نظر را بیابید و باز کنید. سایت های خارجی که در ادامه آورده شده اند برای این کار در دسترس اند. هر برنامه قرعه کشی اینستاگرام دارای مزایا و معایبی است.

012-4

ربات قرعه کشی اینستاگرام

سایت قرعه کشی اینستاگرام AppSorteos

قرعه کشی اینستاگرام در این وب سایت بدون داشتن حساب کاربری ممکن نیست. با وارد کردن ایمیل می توان یک حساب کاربری در آن برای خود ایجاد کرد. بعد از آن لازم است لینک پست مورد نظر در بخش تعیین شده وارد شود. بعد از انتخاب گزینه شروع افزونه ای برای نصب در اختیار کاربر قرار می گیرد. بعد از نصب آن و ورود به برنامه اینستاگرام در مرورگر نوبت به قرعه کشی می رسد. برای مشخص کردن تعداد برنامه ها باید از گزینه Options استفاده شود. ضمن این که در این وب سایت می توان تعیین کرد برنده ها باید چه شرایطی داشته باشند. بعد از مشخص کردن شرایط لازم با انتخاب گزینه Continue کار ادامه می یابد. بعد از زمان کوتاهی برنده ها به نمایش در می آیند و قرعه کشی تمام می شود.

درست است که این وب سایت یک سایت قرعه کشی اینستاگرام است، اما به دلیل این که در خارج از ایران خدمات ارائه می دهد در صورت بروز مشکل نمی توان از پشتیبانی کمک گرفت. یکی از مزایای کار با برنامه های ایرانی دسترسی سریع به پشتیبانی است.

سایت Simpliers

برای استفاده از خدمات رایگان این وب سایت قرعه کشی اینستاگرام وجود پیش نیازهایی ضروری است. برای این که بتوانید از این وب سایت بهره ببرید تعداد کامنت ها اهمیت بالایی دارد. این وب سایت برای کامنت های بالای 300 تا کاربرد دارد. ضمن این که نمی توان بیش از یک پست را برای قرعه کشی انتخاب کرد. برای یک پست هم تنها امکان سه بار قرعه کشی وجود دارد. برای کار با آن کافی است لینک پست در بخش تعیین شده وارد شود. تعداد برنده ها بعد از آن مشخص می شود. منشن کردن افراد دیگر و تعداد منشن در کنار حذف کامنت های تکراری یک کاربر از امکانات این سایت به شمار می روند. بعد از آن وب سایت کار قرعه کشی را انجام می دهد و برنده ها را تعیین می کند.

سایت Comment picker

قرعه کشی اینستاگرام را می توان با این وب سایت هم انجام داد. اما این وب سایت هم شرایط خاصی را برای کاربران در نظر گرفته است. نخستین شرط تعیین شده این است که صفحه اینستاگرام کاربر حتماً باید کاری باشد. ضمن این که اتصال صفحه به فیس بوک نیز ضروری است. تنها در صورت داشتن این شرایط است که می توان از این وب سایت استفاده کرد. Log in with Facebook گزینه ای است که برای ورود باید انتخاب شود. نوع کامنت های شرکت در قرعه کشی باید مشخص شود. یکی از امکانات مخصوص این سایت این است که می توان کامنت های ریپلای را در قرعه کشی شرکت داد. حتی این امکان وجود دارد که کامنت هایی در قرعه کشی شرکت کنند که کلمه هایی ویژه در آنها به کار رفته باشد. بعد از تعیین فیلترهای مشخص می توان گزینه Get comments را انتخاب کرد تا اطلاعات لازم به دست آیند. بعد از آن برنده اعلام خواهد شد.

سایت instaBom

قرعه کشی اینستاگرام در این وب سایت خارجی هم امکان پذیر شده است. این وب سایت هم مثل بیشتر وب سایت های خارجی محدودیت هایی را برای کاربران در نظر گرفته است. کاربران ایرانی در کل برای استفاده از وب سایت های خارجی محدودیت های بیشتری دارند. یکی از آنها تعداد کامنت ها است. برای کامنت های بالای 100 تا نمی توان روی قرعه کشی این وب سایت حساب کرد. برای شروع قرعه کشی در این وب سایت نیاز است که یک حساب کاربری داشته باشید. بعد از درست کردن یک حساب کاربری می توان با وارد کردن لینک و تعیین مواردی مثل تعداد برنده ها و نوع کامنت ها روی Get comments کلیک کرد. بعد از آن است که برنده ها مشخص می شوند.

013-3

نرم افزار شمارشگر کامنت

قرعه کشی اینستاگرام با اوجاسافت

اگر تا به حال قرعه کشی اینستاگرام را با سایت های خارجی انجام داده اید و نتیجه دلخواه را نگرفته اید، پیشنهاد ما به شما وب سایت اوجاسافت است. این برنامه تست رایگان دارد و برای شمارش بیشترین کامنت، تگ و لایک می توان از آن استفاده کرد. می توان گزینه ها را با هم یا فقط گزینه دنبال کننده را انتخاب کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه پشتیبانی بی نظیر و منحصر به فرد آن است که با پیام در واتساپ، تلگرام، پیامک و تماس تلفنی امکان پذیر است. در مناسبت های مختلف تم های گوناگونی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

این برنامه در گوشی های اندروید و اپل قابل اجرا است. برای برگزاری مسابقه اینستاگرام هم می توانید از این برنامه استفاده کنید. در جهت جلب رضایت مشتریان قرعه کشی در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل صورت می گیرد. نحوه کار با این وب سایت ساده است و تنها با چند کلیک می توان نتیجه مسابقه را مشاهده کرد. همین الان می توانید وارد سایت قرعه کشی شوید و اولین درخواست رایگان خود را ثبت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.