کد مطلب: ۸۸۴۲۰۵

کاهش تولید گاز طبیعی نروژ

کاهش تولید گاز طبیعی نروژ

اداره نفت نروژ اعلام کرد که تولید گاز طبیعی نروژ در ماه سپتامبر به پایین‌ترین سطح خود از سال 1999 کاهش یافت و از پیش بینی رسمی کمتر شد زیرا عملیات تعمیر و نگهداری موجب کاهش تولید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اداره نفت نروژ اعلام کرد که تولید گاز طبیعی در ماه سپتامبر به پایین‌ترین سطح خود از سال 1999 کاهش یافت و از پیش بینی رسمی کمتر شد زیرا عملیات تعمیر و نگهداری موجب کاهش تولید شد. این در حالی است که تولید نفت خام نیز کمتر از پیش بینی ها و انتظارات بوده است.

اداره نفت نروژ افزود: تولید گاز طبیعی نروژ در ماه سپتامبر از 312.2 میلیون متر مکعب در ماه گذشته به 199.8 میلیون متر مکعب در روز کاهش یافت و پیش بینی 319.1 میلیون متر مکعب در روز را از دست داده است (معادل افت 37.4 درصدی).

داده‌های اولیه نشان داد که تولید نفت خام نروژ نیز از 1.79 میلیون بشکه در روز در ماه اوت به 1.64 میلیون بشکه در روز در سپتامبر کاهش یافت که کمتر از پیش بینی 1.73 میلیون بشکه در روز بود.

بر اساس داده‌ها، تولید نفت نروژ در ماه سپتامبر کمترین میزان از 198.7 میلیون مترمکعب در روز است که در سپتامبر 2019 مشاهده شده است. رئیس اپراتور خط لوله گاسکو در ماه آگوست به رویترز گفت، تحویل گاز نروژ به این خط لوله بین ژانویه و آگوست در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6.4 درصد کاهش یافته است.

داده‌های گاسکو نشان داد که در 7 سپتامبر، محموله‌های گازی نروژ به کمترین میزان 122.5 میلیون مترمکعب در روز، به دلیل تعمیر و نگهداری در میدان گازی عظیم ترول و همچنین چندین میدان دیگر، کاهش یافت و تعدادی از قطعی ها بیش از زمان برنامه‌ریزی شده طول کشید.

منبع: کانال نفت گاز پتروشیمی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.