کد مطلب: ۸۹۰۰۰۹

زمین نهضت ملی مسکن در اسلامشهر تامین نشد

زمین نهضت ملی مسکن در اسلامشهر تامین نشد

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از عدم تامین زمین مناسب نهضت ملی مسکن در اسلامشهر و انتقال متقاضیان این طرح به رباط‌کریم خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به شرح زیر است؛

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن با عنایت به عدم تامین اراضی مناسب در شهرستان اسلامشهر و با توجه به وجود ظرفیت خالی در شهرستان مجاور به شهرستان رباط کریم انتقال داده می‌شوید.

متقضی است در صورت عدم تمایل به ساماندهی در شهرستان مذکور جهت انصراف حداکثر تا تاریخ 1402/08/30 به اداره راه و شهرسازی اسلامشهر واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنید. اداره کل راه و شهرسازی استان تهران»

توضیحات وزارت راه درباره انتقال متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلامشهر به رباط‌کریم

 محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص ارسال  پیامک انتقال متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلامشهر به رباط‌کریم اظهار کرد: 5500 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در جنوب غرب تهران یعنی اسلامشهر و رباط‌کریم تأییدیه نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس در اسلامشهر در پروژه شهید همت پلاک عدل‌آباد ساخت 2680 واحد، در پروژه شهید سلیمانی پلاک واوان 800 واحد و در پروژه شهید کلانتری پلاک ملک‌آباد 770 واحد آغاز شده است.

وی افزود:‌ به‌عبارت دیگر از 5500 متقاضی واجد شرایط ساخت 4250 واحد آغاز شده است. مابقی واحدها یعنی 1250 واحد در بازارک رباط‌کریم جانمایی شده است.

روشن با بیان این‌که ظرفیت سایت بازارک رباط‌کریم 5380 واحد است، گفت: این سایت حدود 12 کیلومتر با اسلامشهر فاصله دارد.

وی یادآور شد:‌ از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع داده‌ایم که در کدام پروژه قرار دارند و ارسال پیامک نیز با همین هدف انجام شده است.

 

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.