کد مطلب: ۸۸۷۲۶۰

واردات لاستیک خودرو برای تنظیم بازار

واردات لاستیک خودرو برای تنظیم بازار

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای افزایش تولید لاستیک در کشور اقدامات گسترده‌ای انجام شده، به تعداد کافی برای واردات لاستیک خودرو برنامه‌ریزی شده است و به زودی آرامش خوبی در این بازار ایجاد می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباس علی آبادی در طرح یکپارچه سازی بازرسی‌های اتاق اصناف با اشاره به واردات لاستیک خودرو اظهار داشت: در وزارت صمت به دنبال ایجاد آرامش برای مردم در بازار خودرو هستیم و به سمتی حرکت می‌کنیم که مسئله خودرو از ذهن مردم پاک شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص واردات خودرو برای جانبازان افزود: براساس مجوزهایی که توسط بنیاد شهید و بنیاد جانبازان برای خودروسازان اعلام می‌شود، وزارت صمت مطابق آیین نامه‌ای که وجود دارد، عمل خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اقدامات لازم در این زمینه توسط وزارت صنعت انجام نخواهد شد، بلکه خود خودروسازان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم نگران تامین لاستیک مورد نیاز خود در بازار نباشند، تصریح کرد: مردم به بازار هجمه وارد نکنند تا جلوی افرادی که به دنبال سو استفاده از ناترازی ایجاد شده در بازار هستند، گرفته شود.

لاستیک خارجی برای تنظیم بازار وارد می‌شود

علی آبادی گفت: برای افزایش تولید لاستیک در کشور اقدامات گسترده ای انجام شده است به تعداد کافی برای واردات لاستیک برنامه ریزی شده است به زودی آرامش خوبی در این بازار ایجاد می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عدم وجود لاستیک به نرخ دولتی در سامانه توزیع روغن و لاستیک اظهار داشت: افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های تعیین شده وزارت صنعت و اصناف به سامانه‌های فروش شرکت‌های لاستیک مراجعه کنند.

وزیر صمت تصریح کرد: اکنون لاستیک در این سامانه‌ها موجودی دارد و مردم می‌توانند با مراجعه نیاز خود را تامین کنند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.